strategy&
design
progress.
Таргетована реклама – це інструмент, який дозволить вам запропонувати себе потенційному клієнту ще до того, як він почне вивчення існуючих пропозицій та порівнянням вас із конкурентами.
Грамотна настройка рекламних кампаній, підбір правильної цільової аудиторій, чіпляючі тексти та креативи дозволять вам виграти перегони з конкурентами ще до того, як вона почнеться у свідомості вашого покупця. А ми готові забезпечити кожен із вищеперелічених пунктів.
- У вас вже налаштована таргетована реклама, але ви незадоволені її результатами
- Ліди з вже налагоджених каналів трафіку надто дорогі і не окупаються
- Вам терміново потрібно залучити нових клієнтів
- Ви продаєте товари, які купують імпульсивно
- Контекстна реклама та SEO-просування не підходять вашому бізнесу
- У вас немає продажів із соціальних мереж
Досліджуємо ваш бізнес та вникаємо у його специфіку. Визначаємо цілі і формуємо KPI, за якими оцінюватимемо результати.
Перевіряємо та налаштовуємо аналітику, впроваджуємо відстеження цілей. Впроваджуємо Call-трекінг за необхідності.
Розробляємо концепцію креативів. Проробляємо методи та інструменти для доставки повідомлень для аудиторії.
Виділяємо першу аудиторію, пишемо фінальні оголошення. Відправляємо компанію на модерацію і чекаємо на перші відгуки.
Щотижня ми надаємо аналітику та дані за результатами кожної рекламної кампанії та проведених робіт.
Безперервно проводимо аналіз, коригуємо стратегії та вносимо зміни до рекламних кампаній для покращення результатів.
Аналіз конкурентів, створення перших креативів та оголошень під вашу цільову аудиторію – все це і не тільки може займати до 1-2 тижнів. Вже з другого тижня ви можете отримати перші заявки.
Чому нуль? Тому що ми розпочнемо працювати над вашим проектом ще до підписання договору. З вами спілкуватиметься не менеджер з продажу, а досвідчений спеціаліст. Він проаналізує вашу нішу та конкурентів, дасть рекомендації та підготує індивідуальну стратегію, яка дозволить отримати перших клієнтів у найкоротші терміни.
Таргетована реклама – потужний інструмент для генерації продажів та просування бізнесу. Гнучкі налаштування дозволяють точно доносити свою пропозицію до потрібної цільової аудиторії та отримувати більше конверсій. Оголошення можуть транслюватись у Instagram, Facebook, TikTok, YouTube. Цільова аудиторія бачить рекламу у стрічці новин або на бічній панелі цих платформ. Кошти з рекламного кабінету списуються за покази або кліки по об’яві.
Таргетинг дозволяє вирішувати різні завдання: ефективно продавати, повідомляти клієнтів про акції та новинки, підвищувати впізнаваність бренду. У цього способу просування багато плюсів:
- Охоплення лише потрібної цільової аудиторії. Можливо таргетуватися за статтю, віком, розташуванням, інтересами користувачів.
- Різні формати оголошень. У соціальних мережах можна органічно вбудовувати рекламу в стрічку новин, замаскувавши під звичайний контент, а також робити яскраві банери, писати експертні статті та просувати продукт за допомогою відео.
- Можливість складати персоналізовані повідомлення, тобто настроювати покази на людей за локаціями або з певним ім’ям. Наприклад, «Живете біля Академмістечка?», «Світлана, знаєш, як швидко вивчити англійську?».
- Можливості ретаргетингу. Оголошення можна показувати користувачам, які вже цікавилися вашими товарами чи послугами.
- Інструменти розрахунку ефективності. У рекламному кабінеті відображаються всі метрики, необхідні для тестування оголошень, обчислення вартості лідів та конверсій.
Щоб таргетуватися, необов’язково мати сайт та розкручений аккаунт. Рекламне повідомлення можна запускати з лід-формою для збирання контактів зацікавленої аудиторії. Такий формат добре працює, коли, наприклад, потрібно зібрати заявки на участь у заході.
Таргетована реклама працює лише в умілих руках. Якщо неправильно її налаштувати, можна не лише лишитися продажів, а й даремно злити бюджет. Таке часто трапляється, коли кампанію запускають без підготовки, тобто без постановки цілей та попереднього аналізу ЦА. Також перед стартом важливо продумати воронку продажів, сформулювати привабливе УТП, придумати креативи та чіпляючі тексти, які працюватимуть.
Ще одна складність у тому, що повідомлення необхідно коригувати під кожну соціальну мережу, т.к. вимоги скрізь різні. Бувають проблеми із проходженням модерації: оголошення відхиляють без пояснення причин. Всіх цих проблем можна уникнути, якщо замовити налаштування реклами в нашому агентстві EXPANS. Ми маємо великий досвід, добре знаємо вимоги соціальних мереж, вміємо ефективно використовувати функціонал рекламного кабінету та робити висококонверсійну рекламу.
До кожного проекту підходимо індивідуально:
- розбираємось у ніші, особливостях аудиторії;
- підбираємо підходящі для розміщення рекламні майданчики;
- створюємо рекламний обліковий запис, налаштовуємо цілі;
- розробляємо кілька оголошень під різні сегменти ЦА;
- тестуємо гіпотези, аналізуємо поведінку користувачів та визначаємо найефективніші кампанії.
Завдяки такому підходу в процесі таргетування знижуємо вартість кліка і розумно використовуємо ваш бюджет. Щотижня звітуємо, розповідаємо, що зробили, демонструємо результат.
Ціна послуг зі створення та настроювання реклами залежить від обсягу робіт та ваших цілей. Щоб дізнатися більше про всі умови співпраці, зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті. Крім націлювання, налаштовуємо контекстну та медійну рекламу, займаємося SEO-просуванням сайтів, консультуємо з питань розкручування в мережі.
Відповімо на будь-які ваші запитання, а наш спеціаліст абсолютно безкоштовно проконсультує та навіть видасть конкретні рекомендації.