Etno-shop – магазин народно-художніх промислів

etnoshop-client

Етно-шоп займається продажем прикрас, посуду та сувенірів із срібла й дерева, інкрустованих коштовним камінням. У каталозі магазина величезний вибір товарів з різних категорій, це і дерев’яні набори для шахів, нард, шашличні набори, різні сувеніри, срібні прикраси. На сайті представлені товари від ювелірних заводів, а також вироби від відомих на весь світ кубачінских майстрів ручної роботи.

+143%

Трафіку на сайт

З органіки.

+7500

Візитів

В місяць.

+56%

Замовлень

Від нових клієнтів.

18

Місяців

Термін робіт.

Історія пацієнта

Анамнез.

Компанія стабільно отримувала санкції пошукових систем. Через два переїзди з однієї CMS на іншу сайт мав багато помилок у коді. Замовник хотів повернути позиції, які були до санкцій, для нормальної роботи магазину.
Постановка цілей

Завдання

В першу чергу нам потрібно було провести технічну оптимізацію, вирішити існуючі проблеми і запобігти виникненню нових. Розібратися з тим, чому сайт регулярно стає недоступний, проконтролювати виправлення помилок.

Далі — опрацювати семантичне ядро, розробити структуру каталогу, оновити тексти в категоріях, усунути наслідки санкцій пошукової системи. Важливо було максимально прокачати контрольний профіль сайту — аналіз конкурентів показав, що це один із вагомих чинників ранжирування в цій ніші.

До чого ми прийшли

Рішення.

Спочатку ми провели комплексний аудит сайту та ніші. При технічному аудиті виявили велику кількість помилок — через величезний асортимент на сайті була велика кількість дубльованих сторінок, які конкурували один з одним. Ресурс команди Etno-shop був обмежений і ми взяли на себе питання виправлення тематичних помилок.

У процесі технічної оптимізації ми зіштовхнулися з труднощами — через те, що сайт 2 рази переїжджав на нові CMS, в коді залишилося багато помилок. Ми виправляли одну критичну помилку і відразу з’являлася нова. Щоб вчасно реагувати на такі проблеми, ми постійно моніторили технічний стан сайту і тримали зв’язок з програмістами. В результаті наполегливої роботи, за 2 місяці сайт був приведений до ладу. У нас перестали з’являтися сміттєві сторінки і магазин став працювати стабільно.

Паралельно з технічними завданнями ми працювали над внутрішньою оптимізацією сайту:

  • Зібрали семантичне ядро для найбільш маржинальних категорій сайту.
  • Продумали структуру каталогу.
  • Розробили для кожної сторінки унікальні метадані.
  • Створили нові посадкові сторінки.
  • Написали для основних сторінок каталогу унікальні якісні тексти, старі переробили.

Далі ми почали активну роботу по посилальному просуванню сайту. Ми отримували посилання за допомогою крауд-маркетингу та гостьових постів.

Цікавий факт

Збільшили трафік на комерційні сторінки в 2 рази.

Коли всі роботи з базовою оптимізацію було виконано, ми відкрили регінальний піддомен і зосередились на поліпшенні позицій за ключовими для замовника запитам. Завдяки великій кількості експериментів і детальному аналізу конкурентів, кожну важливу категорію нам вдалося вивести в ТОП-5 за цільовим регіону.

В результаті органічний трафік сайту з комерційних ключам збільшився в два рази.

SEO

Динаміка розвитку проекту.

Через технічні проблеми трафік сайту близько півроку стояв на місці. За цей час ми переробили каталог, наповнили сторінки текстами і пропрацювали питання зовнішньої оптимізації сайту. В результаті чого трафік показав позитивну динаміку з результатів пошуку. Подальше зростання забезпечувався точковим опрацюванням найпріоритетніших для замовника сторінок.

Комментар SEO‑експерта

vladislav-sklyar-team

Владислав

Founder of EXPANS

«Складний проект. Але ми впоралися, дуже важко було через технічну частину, кожного дня перевіряли сайт, майже кожен день знаходили все нові і нові помилки, півроку працювали в режимі постійної пожежі, без результату. Команду це, звичайно, засмучувало. Велика подяка замовнику, який заглиблювався в усі процеси, його команда вкладалася на повну, всі наші рекомендації дуже оперативно впроваджували. Працювали як справжня команда, як ми і любимо»

Що про нас кажуть

Відгук клієнта.

Этношоп логотип

Магазин народно-художніх промислів Etno-shop

В результаті робіт по оптимізації сайту вдалося домогтися топових позицій за пріоритетними для etno-shop.ru категоріями, збільшити трафік з пошукових систем з 7,6 до 14,6 тисяч цільових відвідувачів в місяць.
За час співпраці компанія адаптувалася під потреби нашого бізнесу, регулярно удосконалювала продукт і технологію для кращої результативності проекту.
Формат співпраці з оплатою часу SEO-фахівців та відкритим бюджетом на супутні рекламні матеріали дозволяє не відчувати себе обдуреним, є повністю прозорим, відкритим і зрозумілим.
Рекомендуємо EXPANS як надійного партнера в області SEO-просування інтернет-магазинів та висловлюємо готовність до співпраці з компанією при реалізації нових проектів.

Гобозов Т.

Генеральний директор Etno-shop

Візьмемо ТОП разом

Хочете так само?

    Давайте обговоримо

    Залишилися питання?

    Відповімо на будь-які ваші питання, а наш фахівець абсолютно безкоштовно проконсультує і навіть видасть конкретні рекомендації.

    Telegram

    Viber

    Messenger

    Зв'яжіться з нами онлайн
    Закрити