![etnoshop-client etnoshop-client](https://expans.ua/wp-content/uploads/2020/10/etnoshop-client-200x85.png)
Етно-шоп займається продажем прикрас, посуду та сувенірів із срібла й дерева, інкрустованих коштовним камінням. У каталозі магазина величезний вибір товарів з різних категорій, це і дерев’яні набори для шахів, нард, шашличні набори, різні сувеніри, срібні прикраси. На сайті представлені товари від ювелірних заводів, а також вироби від відомих на весь світ кубачінских майстрів ручної роботи.
В першу чергу нам потрібно було провести технічну оптимізацію, вирішити існуючі проблеми і запобігти виникненню нових. Розібратися з тим, чому сайт регулярно стає недоступний, проконтролювати виправлення помилок.
Далі — опрацювати семантичне ядро, розробити структуру каталогу, оновити тексти в категоріях, усунути наслідки санкцій пошукової системи. Важливо було максимально прокачати контрольний профіль сайту — аналіз конкурентів показав, що це один із вагомих чинників ранжирування в цій ніші.
Спочатку ми провели комплексний аудит сайту та ніші. При технічному аудиті виявили велику кількість помилок — через величезний асортимент на сайті була велика кількість дубльованих сторінок, які конкурували один з одним. Ресурс команди Etno-shop був обмежений і ми взяли на себе питання виправлення тематичних помилок.
У процесі технічної оптимізації ми зіштовхнулися з труднощами — через те, що сайт 2 рази переїжджав на нові CMS, в коді залишилося багато помилок. Ми виправляли одну критичну помилку і відразу з’являлася нова. Щоб вчасно реагувати на такі проблеми, ми постійно моніторили технічний стан сайту і тримали зв’язок з програмістами. В результаті наполегливої роботи, за 2 місяці сайт був приведений до ладу. У нас перестали з’являтися сміттєві сторінки і магазин став працювати стабільно.
Паралельно з технічними завданнями ми працювали над внутрішньою оптимізацією сайту:
- Зібрали семантичне ядро для найбільш маржинальних категорій сайту.
- Продумали структуру каталогу.
- Розробили для кожної сторінки унікальні метадані.
- Створили нові посадкові сторінки.
- Написали для основних сторінок каталогу унікальні якісні тексти, старі переробили.
Далі ми почали активну роботу по посилальному просуванню сайту. Ми отримували посилання за допомогою крауд-маркетингу та гостьових постів.
Коли всі роботи з базовою оптимізацію було виконано, ми відкрили регінальний піддомен і зосередились на поліпшенні позицій за ключовими для замовника запитам. Завдяки великій кількості експериментів і детальному аналізу конкурентів, кожну важливу категорію нам вдалося вивести в ТОП-5 за цільовим регіону.
В результаті органічний трафік сайту з комерційних ключам збільшився в два рази.
Через технічні проблеми трафік сайту близько півроку стояв на місці. За цей час ми переробили каталог, наповнили сторінки текстами і пропрацювали питання зовнішньої оптимізації сайту. В результаті чого трафік показав позитивну динаміку з результатів пошуку. Подальше зростання забезпечувався точковим опрацюванням найпріоритетніших для замовника сторінок.
![vladislav-sklyar-team vladislav-sklyar-team](https://expans.ua/wp-content/uploads/2020/10/vladislav-sklyar-team-120x120.jpg)
Владислав
Founder of EXPANS
«Складний проект. Але ми впоралися, дуже важко було через технічну частину, кожного дня перевіряли сайт, майже кожен день знаходили все нові і нові помилки, півроку працювали в режимі постійної пожежі, без результату. Команду це, звичайно, засмучувало. Велика подяка замовнику, який заглиблювався в усі процеси, його команда вкладалася на повну, всі наші рекомендації дуже оперативно впроваджували. Працювали як справжня команда, як ми і любимо»
![etnoshop-client Этношоп логотип](https://expans.ua/wp-content/uploads/2021/05/etnoshop-client-200x65.png)
Магазин народно-художніх промислів Etno-shop
Відповімо на будь-які ваші питання, а наш фахівець абсолютно безкоштовно проконсультує і навіть видасть конкретні рекомендації.