Способи отримання зовнішніх посилань

Просування сайту у видачі пошукових систем включається внутрішню та зовнішню оптимізацію. Якщо з внутрішньою оптимізацією (структура сайту, контент, перелінковка, усунення технічних помилок і т.д.) все більш менш зрозуміло, то із зовнішньої у дуже багатьох оптимізаторів-початківців виникають проблеми. Де брати посилання на проект, що просувається? Купувати на біржі? Але бюджет багатьох сайтів не дозволяє закуповувати посилання у необхідній кількості. У цій статті ми розберемося, які існують способи отримання зовнішніх посилань.

Соціальні мережі

Соціальні мережі об’єднують людей за інтересами, регіонами тощо. Додаючи цікавий матеріал на своїй сторінці, можна розмістити посилання на сайт або сторінку.

Популярні соціальні мережі, такі як Faceboock, Twitter або Instagram дозволять органічно розбавити профіль посилання. При правильному оформленні сторінки та додаванні цікавих матеріалів можна отримати не лише посилання, а й відчутний трафік. Крім найвідоміших соціальних мереж, варто звернути увагу на соціальні мережі з візуальним контентом Pinterest або Tumblr.

Крім відомих мереж, варто експериментувати з менш відомими в російськомовному сегменті мережами, такими як Ameblo. Найвідоміша соцмережа Японії дозволяє вести блоги, завантажувати матеріали і створювати посилання, що добре індексуються пошуковими системами, на свій сайт.

Найпопулярніші мережі:

  • Faceboock
  • Twitter
  • Ameblo
  • Instagram

Крауд маркетинг

Общество

Робота з форумами потребує уваги та обережності. З одного боку, крауд-маркетинг – це один з найдешевших способів отримання зворотних посилань, з іншого боку досить просто нашкодити своєму сайту.

Отримання посилань з форумів ділитися на кілька етапів:

  1. Пошук майданчиків. Використовуючи оператори пошукових систем (inurl: forum «ключ»), необхідно відібрати тематичні майданчики.
  2. Список відібраних майданчиків аналізується на різні показники, починаючи від характеристик домену та закінчуючи відвідуваністю форуму.
  3. З майданчиками, які відповідають необхідним критеріям, можна продовжувати роботу.

Важливе правило при роботі з форумами – не просто розмістити посилання, а постаратися дати повну та розгорнуту відповідь користувачу. Також не варто спамити однією формою. У разі блокування облікового запису адміністратором ви втратите відразу велику кількість посилань з майданчика, що може призвести до падіння позицій.

Коментарі до статей

Сайти з блогом часто дозволяють залишати коментарі до опублікованих статей. Адміністратори сайтів стежать за спамом та видаляють більшість коментарів із посиланнями. Щоб підвищити свої шанси на розміщення коментар має бути тематичним, доповнювати статтю чи давати нову корисну інформацію.

Пошук тематичних статей здійснюється так:

  1. За допомогою сервісу Serpstat (Аналіз ключових фраз – Контент-маркетинг – пошукові питання) можна зібрати інформаційні питання щодо комерційного ключа.
  2. За допомогою сервісу Вивантаження ТОП сайтів можна вивантажити всі сайти за зібраними інформаційними запитами.

Далі залишається лише написати якісні коментарі до статей.

Платформи Q&A

Платформи питань і відповідей працюють за простою схемою – будь-який користувач може задати питання, що його цікавить, і отримує на нього відповіді від інших користувачів. Можна знайти тематичне питання та постаратися максимально якісно відповісти на нього. Бажано, щоб відповідь не містила прямої реклами та агітації.

До цих сервісів належать:

  • TheQuestion

Приватні оголошення

Не всі дошки дозволяють розмістити посилання всередині оголошення. Але навіть згадки назви сайту чи компанії сприйматимуться пошуковими системами як певний знак. Часто електронні дошки оголошень мають погані показники якості, тому з ними варто працювати максимально обережно.

Гостьові пости

Гостьові пости – це статті, написані не власником сайту, а одним із відвідувачів сайту. Така схема вигідна і автору та власнику блогу. Автор пише тематичну статтю про власний ресурс та отримує посилання, а власник блогу отримує безкоштовний унікальний контент.

Біржі посилань

Способы получения внешних ссылок

Біржі посилань – це своєрідні маркетплейси, де можна вибрати майданчик, що сподобався. Власники сайтів призначають певну суму за розміщення статті, що містить одну або кілька посилань на ваш проект. Оптимізатор або власники ресурсів, що просуваються, сортують майданчики за тематичністю, географічною зоною, ціною та десятками інших параметрів відбираючи необхідні майданчики. Сплативши зазначену суму можна відправити готову статтю або замовити написання статті з посиланням на проект, що просувається.

  • Gogetlinks
  • Miralinks
  • Collaborator

Аутріч

Ще один метод отримання якісних посилань. Заснований метод на пошуку інформаційних статей, що потрапили в ТОП видачі за ключовими словами, що цікавлять. Після відбору статей власникам майданчиків пишуться листи із проханням розмістити посилання у статті. Розміщення може бути як безкоштовним, так і платним. Докладніше про метод аутрич можна прочитати в одній із наших статей.

Пошук тематичних статей для аутрич здійснюється так:

  1. За допомогою сервісу Serpstat (Аналіз ключових фраз – Контент-маркетинг – пошукові питання) можна зібрати інформаційні питання щодо комерційного ключа.
  2. За допомогою сервісу Вифвантаження ТОП сайтів можна вивантажити всі сайти за зібраними інформаційними запитами.

Далі пишемо власникам або адміністраторам майданчиків листа, з проханням розмістити в тексті статті згадку або посилання нашого сайту, що просувається.

PR статті у ЗМІ

ЗМІ досить добре ставляться до розміщення якісних, тематичних статей, що відповідають на певні питання користувачів. Ось кілька ідей для написання статті для ЗМІ:

  • Інтерв’ю у лідерів думки чи відомих людей.
  • Розбір якоїсь ситуації та питання на особистому прикладі.
  • Провокаційна стаття.

Написання та публікація подібних статей відноситься швидше не до лінкбілдингу, а до маркетингу, але якщо є можливість отримати посилання та певну популярність у мережі одним інструментом – потрібно приділяти цьому особливу увагу.

Можна використовувати такі майданчики:

  • mc.today

PBN

Створення приватної мережі сайтів або PBN процес є досить затратним і потребує певних знань. Написано тисячі сторінок порад і мануалів щодо побудови подібних мереж, тому ми лише коротко опишемо деякі моменти.

  1. Новореги. Тут все просто – реєструєте новий сайт, наповнюєте контентом, створюєте якісний посилальний профіль і потім проставляєте посилання на основний сайт, що просувається.
  2. Дроп або звані кинуті сайти, власники яких не сплатили за послуги продовження доменного імені. Викупивши дроп необхідно відновити контент і розмістити з нього посилання на сайт, що просувається. Плюс цієї схеми перед новорегами в тому, що викуповується доменне ім’я з готовим профілем.
  3. WEB 2.0. Використовуючи блогові платформи засновані на технології Web 2.0 можна самому написати ряд статей з посиланнями на проект, що просувається. Статті можна оформити від різних людей або одного автора. Мінус цієї схеми полягає в тому, що блогові платформи вам не належать і у разі блокування облікового запису можуть бути видалені всі ваші статті.

Сабміти

Сабміт це різні платформи, які дозволяють при реєстрації вказати посилання на свій сайт і розмістити будь-яку додаткову інформацію. Це можуть бути послуги краудфандингових компаній, благодійних акцій, послуги зберігання фотографій або аудіо подкастів. Таких платформ досить багато, ось деякі з них:

  • 500px.com
  • soundcloud.com
  • disqus.com

Каталоги сайтів

Чек лист

Додавання картки підприємства до каталогів сайтів відбувається досить легко і швидко. Деякі майданчики публікують інформацію про компанію одразу. У деяких передбачено перевірку інформації адміністратором. На жаль якісних майданчиків стає все менше, тому не знаючи, як перевірити майданчики, не варто захоплюватися публікацією посилань у незрозумілих каталогах.

  • catalog.i.ua
  • hit.ua

Рейтинги сайтів

Майданчики, які збирають сайти та публікують рейтинги, зазвичай мають досить хороші показники якості.

  • top.i.ua

Відгуки

Сайти відгуків дозволяють сформувати думку про компанію у мережі. Цьому способу отримання безкоштовних посилань варто приділити максимальну увагу. Робота з цими ресурсами починається з оформлення картки компанії. У картці вказується інформація про компанію, у тому числі контактні телефони, пошту та посилання на основний сайт. Після публікації картки товарів можна зайнятися публікацією відгуків. Можна попросити друзів оформити кілька відгуків або найняти копірайтерів, які напишуть необхідні вам відгуки.

Сайти відгуків:

  • Otzovyk.com

Знижкові послуги, купонатори

Sale

Деякі сайти спеціалізуються на зборі та наданні різних промокодів, знижок, купонів і так далі. Зареєструвавши свій сайт у подібних сервісах, можна придумати навіть незначні знижки або промо коди. Натомість можна отримати не лише посилання, а й досить відчутний трафік. Приклади сайтів з купонами та знижками:

  • pokupon.ua

Сайти пошуку роботи

Ще один ресурс, що дозволяє отримати досить якісні посилання – це послуги пошуку роботи. Достатньо зареєструватися на сервісі як роботодавець (може знадобитися надати скан копії документів компанії), розмістити невеликий опис компанії та оформити пару вакансій. Вакансії можуть бути як реальними, так і ні.

Сайтів пошуку роботи багато та використовуючи ці майданчики можна отримати десятки зворотних посилань. До одним із найвідоміших можна віднести:

  • work.ua
  • rabota.ua

Державні портали (.edu & .gov)

Отримання посилань з урядових чи освітніх порталів – це окрема тема лінкбілдингу. Пошукові системи відносяться до таких посилань дуже позитивно. Є кілька варіантів, як отримати посилання:

  • Навчання для школярів та студентів. Якщо ви готові сплатити за навчання декільком студентам за певною спеціальністю, можна написати про це до різних ВНЗ з проханням розмістити інформацію на сайтах.
  • Додаткові безкоштовні матеріали. Опублікувавши на своєму сайті додаткові матеріали, курси, методики, які допоможуть у навчанні учням, можна попросити освітні заклади розмістити посилання на ваш сайт разом із безкоштовними матеріалами.
  • Стажування для студентів у своїй компанії. Інформація про те, що компанія готова взяти на стажування кількох студентів, буде дуже цінною для будь-якого вишу. Шанс розміщення подібної інформації на сайті вишу дуже високий.

Використовуючи подібні схеми роботи, можна співпрацювати з багатьма освітніми установами, отримуючи посилання з gov та edu сайтів.

Соціальні закладки

Сайти, що дозволяють зберігати добірки необхідних посилань. Крім зберігання посилання можна сортувати, додавати опис та ділитися з друзями.

  • google.com/bookmarks

Файлообмінники

Файли в різних форматах, завантажені в онлайн сховища, можуть бути відмінно розпізнані пошуковою системою. Можна використовувати формати pdf, doc та інші (детальніше про типи файлів, які індексує Google, можна почитати в одній з наших статей).

  • Dropbox
  • Google Диск
  • Microsoft OneDrive

Відео, фото хостинги

Звичайно найвідоміший це Youtube. Завантаживши тематичне відео в описі, можна залишити посилання на свій проект.

  • Youtube
  • Vimeo
  • Twitch

Картографічні сервіси

Способы получения внешних ссылок

Найвідоміший це Google Maps. Але окрім цих сервісів є просто величезна кількість різних карт, де можна зареєструватися та залишити посилання на свій сайт.

Це можуть бути:

  • roadtrippers.com
  • openstreetmap.org

Wikipedia

Один із найвідоміших ресурсів у мережі інтернет дозволяє оформити нову статтю або доповнити вже існуючу та вставити посилання на свій проект. Зовнішні посилання з Wiki – це дуже добрий сигнал пошуковим системам. Не все так легко як здається на перший погляд, але цілком можливо. Перш ніж намагатися залишити посилання у Вікіпедії, варто серйозно підготуватися. Існують сотні інструкцій, що описують як можна спробувати залишити посилання. Якщо дуже коротко, то слід дотримуватися наступних правил:

  • Унікальний текст для статті. Якщо ви щось копіюєте, необхідно це оформити як цитату.
  • Жодної реклами. Весь опис має бути стриманим.
  • Підтвердження із різних джерел будь-яких переваг.
  • Посилання з різних трастових ресурсів, що підтверджують вашу інформацію.

Варто відразу уточнити, що стаття розміщена на Wiki не належатиме вам. Її можуть редагувати та доповнювати будь-які інші люди. Причому можуть залишити негативну інформацію. Тому перед розміщенням варто зважити всі за і проти.

Крім усім відомої Wikipedia є досить відомі платформи

  • wikidot.com
  • cyclowiki.org

Висновки

У статті описані далеко не всі способи отримання посилань. Виявивши фантазію можна вигадати ще десятки варіантів як отримати посилання на сайт. Якщо вже перепробували всі можливі варіанти і здається, що посилання отримувати вже нема звідки, варто проаналізувати профілі посилань прямих конкурентів. Використовуючи сервіс Ahrefs або аналогічний йому можна зрозуміти, як конкуренти отримують посилання та спробувати повторити.

Але крім ручного проставлення та аналізу конкурентів є одне просте правило – якщо ви хочете, щоб посилання з’являлися самі, то робіть якісний, потрібний та корисний контент. Відвідувачі сайту знайшовши цікаві дані на вашому сайті, обов’язково захочуть поділити такою інформацією і залишать посилання.

Владислав Скляр
Сооснователь агентства и технический директор EXPANS. Развивает и улучшает технологию, разрабатывает и корректирует стратегии, с помощью которых компания приводит клиентов к результату.

Ваш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Telegram

Viber

Messenger

Зв'яжіться з нами онлайн
Закрити