Карантинні забави 2020: як ми дізналися, що наш PPC-фахівець в душі кракен

Карантинные забавы 2020: как мы узнали, что наш PPC-специалист в душе кракен

Закінчувався березень 2020 року. Апокаліптичні думки мучили всю команду.

Пандемія, коронавірус, карантин, ізоляція. Частота запиту «хороші новини» в пошукових системах росла прямо пропорційно відчуттю майбутньої жахливої незворотньої кризи і мало не кінця світу… Але, зрозуміло, це ніяк не впливало на ефективність нашої роботи. Всі колеги продовжували робити завдання так само якісно, ​​ні на хвилину не зменшуючи темпів.

З боку наших наймудріших старійшин, в особі операційного директора Владислава Білика, робилося все, щоб команда не почала сумувати від сформованої в світі ситуації.

У нас були пізнавальні комунікації про те як уберегти себе і своїх близьких від вірусу і пов’язаної з ним істерії, де брати достовірну і спокійну інформацію про це і як пережити самоізоляцію. Загалом, з рівнем тривоги наша команда справлялася на 5 +. І одним з інструментів нашої боротьби з поганим настроєм, ми хотіли б поділитися і з вами!

Початок історії

Одного разу в нашому неформальному чатику-курилці, серед традиційного обміну мемамі про коронавірус, з’явилося щось прекрасне. Прекрасним був Андрій Кульбач, SCRUM-майстер команди DreamTeam. Він і сам по собі ідеальний, це знають всі в нашій компанії: він розумний, організований, керує командою, пече прекрасні торти, готує, прибирає, в загальному, якщо б ми не жили в різних містах, гарантую, ми б зробили все, щоб жити поруч з Андрієм. Хоча б заради тортиків.

Загалом, Андрій вирішив похвалитися маскою, яку йому пошила сестра.

Карантинные забавы 2020: как мы узнали, что наш PPC-специалист в душе кракен

Навряд чи він, чи його сестра цього хотіли, але Андрій мало не зірвав робочий день. Не минуло й 5 хвилин, як він був визнаний кращим Sub-Zero в компанії. Через 10 хвилин вже з’явилися перші меми на тему маски Андрія. Про стиль і про сучасну моду.

Карантинные забавы 2020: как мы узнали, что наш PPC-специалист в душе кракен

До кінця дня про Андрія почали писати кулуарні ЗМІ. Хлопці з команди робили все для його популярності.

Саспенс

Ми б не стали писати цілу статтю, якби у нас був тільки один прекрасний Андрій. Буквально через пару днів, в чаті-курилці з’явився нова хваста по хендмейд маскам, як ви вже здогадалися, від ще одного чудового Андрія.

Карантинные забавы 2020: как мы узнали, что наш PPC-специалист в душе кракен

Сильно сміятися ми не стали. Ну, хіба що зовсім трохи. Андрій отримав титул няшная Sub-Zero, і зайняв почесне місце в ще не забутому мемі.

Карантинные забавы 2020: как мы узнали, что наш PPC-специалист в душе кракен

Як би весело не було про це згадувати, нерозумно заперечувати, що часи були не самі легкі. Це був той самий тиждень, коли в Росії оголосили напої всім за рахунок закладу оплачувані вихідні. Бізнес багатьох наших партнерів буквально зупинився, на нас це теж позначилося. Щоб вижити і не втратити жодного прекрасного Андрія або будь-якого іншого члена команди, ми були змушені скорочувати робочі дні. Спочатку з п’яти до чотирьох, а потім, уважно вивчивши фінансовий стан, взагалі до двох. Незважаючи на сильний моральний дух, чудову атмосферу в кулуарах, хороших новин не вистачало.

Щоб розбавити тривожну повістку, Владислав Білик в той же день оголосив конкурс на саму креативну коронамаску.

Карантинные забавы 2020: как мы узнали, что наш PPC-специалист в душе кракен

Заявки стали надходити буквально відразу ж. Найкреативніші хочемо показати і вам.

Карантинные забавы 2020: как мы узнали, что наш PPC-специалист в душе кракен

Котик одного зі співробітників намагається виправити ситуацію.

Карантинные забавы 2020: как мы узнали, что наш PPC-специалист в душе кракен

І як же можна без нашого івент-менеджера.

Ну, і найбільш вражаюча і несподівана маска, яка відкрила нам всю таємну суть нашого PPC-фахівця.

Карантинные забавы 2020: как мы узнали, что наш PPC-специалист в душе кракен

Саме Олексій Кононов, наш PPC-гуру, майстер контекстної і таргетованої реклами в образі професора Зойдберг переміг в конкурсі і дав привід привласнити статті такий клікбейтний заголовок.

Карантинные забавы 2020: как мы узнали, что наш PPC-специалист в душе кракен

Фінал: смішні кадри під час титрів

Підсумки підводили голосуванням. Переможцем, як ви вже знаєте, став Олексій Зойдберг, друге місце зайняв котик, який намагався, а третє – наш івент-менеджер Владислав. За підсумками конкурсу призовий фонд трохи розширили, щоб котику було на смачний корм, а івент-менеджеру на додатковий кіндер. Подарунки номінанти отримали у вигляді премії до зарплати.

Останніми по голосах, але не за значенням, виявилися наші славні Андрійки. Але оскільки саме з них почалася ця історія, хтось із них теж повинен був отримати приз. Нам потрібно було обрати свого героя, і ми його вибрали на другому етапі конкурсу. А якого героя вибрали б ви?

Катерина Полякова
Катерина Полякова

Ваш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Telegram

Viber

Messenger

Зв'яжіться з нами онлайн
Закрити