Пандемія, коронавірус, карантин, ізоляція. Частота запиту «хороші новини» в пошукових системах росла прямо пропорційно відчуттю майбутньої жахливої незворотньої кризи і мало не кінця світу… Але, зрозуміло, це ніяк не впливало на ефективність нашої роботи. Всі колеги продовжували робити завдання так само якісно, ні на хвилину не зменшуючи темпів.
З боку наших наймудріших старійшин, в особі операційного директора Владислава Білика, робилося все, щоб команда не почала сумувати від сформованої в світі ситуації.
У нас були пізнавальні комунікації про те як уберегти себе і своїх близьких від вірусу і пов’язаної з ним істерії, де брати достовірну і спокійну інформацію про це і як пережити самоізоляцію. Загалом, з рівнем тривоги наша команда справлялася на 5 +. І одним з інструментів нашої боротьби з поганим настроєм, ми хотіли б поділитися і з вами!
Одного разу в нашому неформальному чатику-курилці, серед традиційного обміну мемамі про коронавірус, з’явилося щось прекрасне. Прекрасним був Андрій Кульбач, SCRUM-майстер команди DreamTeam. Він і сам по собі ідеальний, це знають всі в нашій компанії: він розумний, організований, керує командою, пече прекрасні торти, готує, прибирає, в загальному, якщо б ми не жили в різних містах, гарантую, ми б зробили все, щоб жити поруч з Андрієм. Хоча б заради тортиків.
Загалом, Андрій вирішив похвалитися маскою, яку йому пошила сестра.
Навряд чи він, чи його сестра цього хотіли, але Андрій мало не зірвав робочий день. Не минуло й 5 хвилин, як він був визнаний кращим Sub-Zero в компанії. Через 10 хвилин вже з’явилися перші меми на тему маски Андрія. Про стиль і про сучасну моду.
До кінця дня про Андрія почали писати кулуарні ЗМІ. Хлопці з команди робили все для його популярності.
Ми б не стали писати цілу статтю, якби у нас був тільки один прекрасний Андрій. Буквально через пару днів, в чаті-курилці з’явився нова хваста по хендмейд маскам, як ви вже здогадалися, від ще одного чудового Андрія.
Сильно сміятися ми не стали. Ну, хіба що зовсім трохи. Андрій отримав титул няшная Sub-Zero, і зайняв почесне місце в ще не забутому мемі.
Як би весело не було про це згадувати, нерозумно заперечувати, що часи були не самі легкі. Це був той самий тиждень, коли в Росії оголосили напої всім за рахунок закладу оплачувані вихідні. Бізнес багатьох наших партнерів буквально зупинився, на нас це теж позначилося. Щоб вижити і не втратити жодного прекрасного Андрія або будь-якого іншого члена команди, ми були змушені скорочувати робочі дні. Спочатку з п’яти до чотирьох, а потім, уважно вивчивши фінансовий стан, взагалі до двох. Незважаючи на сильний моральний дух, чудову атмосферу в кулуарах, хороших новин не вистачало.
Щоб розбавити тривожну повістку, Владислав Білик в той же день оголосив конкурс на саму креативну коронамаску.
Заявки стали надходити буквально відразу ж. Найкреативніші хочемо показати і вам.
Котик одного зі співробітників намагається виправити ситуацію.
І як же можна без нашого івент-менеджера.
Ну, і найбільш вражаюча і несподівана маска, яка відкрила нам всю таємну суть нашого PPC-фахівця.
Саме Олексій Кононов, наш PPC-гуру, майстер контекстної і таргетованої реклами в образі професора Зойдберг переміг в конкурсі і дав привід привласнити статті такий клікбейтний заголовок.
Підсумки підводили голосуванням. Переможцем, як ви вже знаєте, став Олексій Зойдберг, друге місце зайняв котик, який намагався, а третє – наш івент-менеджер Владислав. За підсумками конкурсу призовий фонд трохи розширили, щоб котику було на смачний корм, а івент-менеджеру на додатковий кіндер. Подарунки номінанти отримали у вигляді премії до зарплати.
Останніми по голосах, але не за значенням, виявилися наші славні Андрійки. Але оскільки саме з них почалася ця історія, хтось із них теж повинен був отримати приз. Нам потрібно було обрати свого героя, і ми його вибрали на другому етапі конкурсу. А якого героя вибрали б ви?