![expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-1](https://expans.ua/wp-content/uploads/2021/01/expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-1.jpg)
Для нашої команди подібного роду заходи є справжньою віддушиною! Навіть найзатятіші дистанційні співробітники рано чи пізно втомлюються від Скайпу, і будь-якій людині в такі моменти життєво необхідне живе спілкування.
Пандемія внесла свої корективи в життя кожного з нас. Уряди багатьох країн усіма силами намагаються вберегти своїх громадян від загрози вірусу, через що багато заходів або переносяться, або взагалі скасовуються. Ця ж доля могла спіткати і Dnipro Marketing Conference. Спочатку дата була призначена на 25 квітня 2020 року, на це маркетингове свято наша команда хотіла потрапити вже відразу після попередньої конференції, від якої ми залишилися в захваті.
І ось за місяць до призначеної дати, організатори написали про перенесення конференції на жовтень 2020 року з очевидних причин. А ми, в свою чергу, тримали руку на пульсі в очікуванні…
27-го серпня нас обрадували! Захід пройде 10 жовтня, в Музеї Української Живопису.
![expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-2](https://expans.ua/wp-content/uploads/2021/01/expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-2-1024x768.jpeg)
Всі були в передчутті, адже для кожного цей день був, як ковток свіжого повітря в смогу карантину. Звичайно, у багатьох були сумніви, а чи варто їхати в розпал пандемії, але люди, які відповідали за організацію, переконали нас, що всі запобіжні заходи будуть дотримані, і нам не збрехали. Кількість учасників було вирішено скоротити до 100. Вже на вході стояли люди з термометрами, які вимірювали температуру, обробляли руки антисептиками і видавали кожному нову маску, все було чітко і за інструкціями!
По ходу часу програма конференції змінювалася, так як рука карантину дісталася і сюди. Перший спікер, Андрій Длігач, виступав за допомогою програми Zoom, але це не завадило йому розповісти присутнім про стратегії і бізнес-моделі в цифровому світі. Андрій славиться своїм умінням передбачити зміни в умовах кризи.
Після футурологічної частини на сцену вийшов Тетервак Дмитро, темою його доповіді була “Систематизація бізнес-процесів”. Дмитро розповів, навіщо потрібна систематизація, і в який момент розвитку компанії варто до неї вдаватися. Також торкнулися основних принципів даного методу роботи в бізнесі, якими потрібно оволодіти будь-якому підприємцю, інакше його компанію чекає смерть.
![expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-3](https://expans.ua/wp-content/uploads/2021/01/expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-3-1024x669.jpg)
Їдемо далі по хронології конференції. Перед учасниками конференції з’явився Комаренко Віктор з дуже пізнавальним спічем про те, як можна побачити свій продукт очима споживача. Як етикетка впливає на думку споживача? У чому кардинальна різниця між суб’єктивною і об’єктивною оцінкою? Як правильно оформляти комікси? Ця інформація є лише частиною прекрасної доповіді Віктора.
![expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-4](https://expans.ua/wp-content/uploads/2021/01/expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-4-1024x682.jpg)
Валерій Красько, СЕО компанії Netpeak Russia, розповів гостям про формування нових напрямків в бізнесі і як їх тестувати. Існує три джерела нових ідей: свій досвід, чужий досвід і логічні роздуми. Кожна ідея повинна мати:
- чітку структуру
- чіткий дедлайн
- варіанти того, як вона буде реалізовуватися
Валерій також згадав, що кожна ідея повинна контролюватися керівниками. Саме це допомагає компанії створювати нові технології SEO-просування і залишатися лідерами у своїй ніші.
![expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-5](https://expans.ua/wp-content/uploads/2021/01/expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-5-1024x682.jpg)
У кожному з нас живе дитина, дорослий і батько. Ці три позиції є основою трансактного аналізу, про який нам розповіла Стельмах Анна. Спікер спеціалізується на розробці комунікаційної стратегії. Ми розглянули кращі варіанти складання креативів, які допоможуть зробити будь-яку людину вашим клієнтом.
![expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-6](https://expans.ua/wp-content/uploads/2021/01/expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-6-1024x682.jpg)
Курій Володимир повідав слухачам про те, якими шляхами можна привчити клієнта користуватися вашим продуктом. Крім цього Володимир пояснив всім, як можна підвищити конверсію сайту в 2-10 разів:
- На кожен крок воронки повинна бути налаштована мета в GA
- Налаштувати Calculated Metrics
- Створити Custom Report
- Знайти слабкі місця в воронці
За допомогою цих простих кроків компанії TripMyDream вдалося збільшити кількість брендового трафіку на 221% за рік!
![expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-7](https://expans.ua/wp-content/uploads/2021/01/expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-7-1024x682.jpg)
Як створювати контент, який вигрібає весь трафік? Про це нам розповів організатор DMC 2020 Павлов Максим. Якісні ключі – один з головних стовпів успіху. Ключові слова потрібно вибирати з високим Volume, низьким KD, високим CPC і високим Volume Trend. Далі йде створення контенту, але ж його можна і не створювати… Його можна переводити з інших гео, використовувати транскрібацію відео, брати статті з вебархіва або невеликі частини неунікального тексту. Потрібно робити, як потрібно!
![expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-8](https://expans.ua/wp-content/uploads/2021/01/expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-8-1024x682.jpg)
Після Максима перед нами виступила Катерина Миронюк. Вона поділилася з нами своїм особистим досвідом заснування SaaS-компанії. Всі етапи становлення компанії були дуже докладно пояснені, і Катерина не залишила осторонь своїх фейлів під час роботи над проектом.
![expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-9](https://expans.ua/wp-content/uploads/2021/01/expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-9-1024x682.jpg)
Георгій Рисак назвав свою презентацію “PRO SEO. Говоримо тільки про це “. Що ж, він не обдурив. В ході свого виступу Георгій детально зупинився на роботі алгоритмів Google, розповів про спосіб ведення справ в лінкбілдінгу, про типові проблеми в SEO і чому SEO-шники крутіше інших.
![expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-10](https://expans.ua/wp-content/uploads/2021/01/expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-10-1024x664.jpg)
Якщо вам або вашому бізнесу потрібні mob-push розсилки, то можете звертатися до Наталії Устименко. Головна фішка розсилок Наталії – це поведінкова основа.
Що потрібно робити:
- Знайомте клієнта з компанією
- Супроводжуйте
- Навчайте
- Розповідайте про цінності компанії
- Грайте з клієнтом
- Персоналізуйте
- Розділіть по геолокації
- Реагуйте швидко на дії клієнта
- Збирайте і використовуйте знання про клієнта
- Проявіть турботу
- Збирайте відгуки
- Вітайте зі святами
- Діліться новинами
- Пропонуйте програми лояльності
- Використовуйте різні канали
- Ідіть в ногу з часом
І буде вам і вашому клієнту щастя!
![expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-11](https://expans.ua/wp-content/uploads/2021/01/expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-11-1024x682.jpg)
Після подорожі по світу розсилок, Артем Рудий вирішив занурити присутніх в світ SMM. Артем розібрав всі аспекти і тонкощі своєї роботи, розповів чому важливо і потрібно займатися просуванням в соціальних мережах і продемонстрував приклади обробки лідів.
![expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-12](https://expans.ua/wp-content/uploads/2021/01/expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-12-1024x682.jpg)
Завершальним виступом була доповідь Владислава Богуцького. Він розповів про просування B2B заходів. Хочеться відзначити, що всі свої слова Владислав підтверджував реальними кейсами зі своєї роботи.
![expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-13](https://expans.ua/wp-content/uploads/2021/01/expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-13-1024x682.jpg)
На завершення конференції був розіграш призів від організаторів і партнерів, наша команда також не залишилася без перемоги. Була, свого роду, лотерея, в якій кожен бажаючий міг витягнути щасливий номер і забрати свій приз.
Компанія EXPANS дякує Максима Павлова за такий високий рівень організації конференції, вже вкотре кожен з присутніх щиро радий, що зумів опинитися в такій потужній тусовці!
![expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-14](https://expans.ua/wp-content/uploads/2021/01/expans-na-dnipro-marketing-conference-2020-14.jpg)