Ми працюємо так, щоб можна було пишатися кожним проектом. І мова не тільки про результати, а й про цінності самого клієнта. Ми ніколи не зв’яжемося з шахраями, шарлатанами і людьми, які хочуть зробити все на шару, у яких немає мети зробити крутий продукт для своїх покупців. Компанія Alatoys – відмінний приклад магазину, просуванням якого, можна і потрібно пишатися.
Головна цінність Alatoys – виробництво на 100% якісних, екологічних дерев’яних іграшок для дітей. Компанія існує вже 10 років і жодного разу не зрадила своєму принципу.
Ми працюємо над просуванням компанії комплексно: займаємося і SEO і контекстною рекламою, допомагаємо підвищувати рівень продажів і розвиватися. Оскільки фронт робіт великий – спілкуємося ми теж часто і душевно.
На одній з комунікацій, після того як ми детально розповіли про все, що зробили за тиждень, Артем Наумов (генеральний директор Alatoys) розповів нам, що в його планах вийти на міжнародний ринок, почати робити поставки в США і країни Європи. Наш аккаунт-менеджер Олександра, звичайно підтримала його. Налаштовуючи рекламу і працюючи з сайтом ми бачимо, що іграшки Alatoys за якістю ні крапельки не поступаються більш відомим брендам. А більшість з нас знають толк в дитячих іграшках, половина колективу – батьки дітей різного віку, в тому числі у Саші росте син-спортсмен Тимофій.
Знаючи про це, Артем вирішив зробити юному спортсмену подарунок і надіслав Олександрі багато цікавих іграшок. Посилку він відправляв в самому самому початку карантинного режиму, йшли приємні подарунки цілих два з половиною місяці. Але іграшки коштували такого довгого очікування. У посилці були ксилофон, мегалофон, хмара розвиваючих милих іграшок. Тимофію вони шалено сподобалися.
Деякі іграшки категорично не підійшли йому за віком: надто вже дорослий боєць. Тому частина іграшок відправилася до доньки Михайла Шешукова. Того самого Михайла, який щотижня поповнює наш блог експертними статтями про SEO. Як діти раділи іграшкам і як вони виглядали – дивіться самі на фотографіях.