Спочатку досліджуємо ваш сайт на предмет помилок і недоробок, які можуть перешкоджати SEO-просуванню. Для цього ми зробимо технічний аудит, аналіз комерційних факторів і юзабіліті. За підсумками складемо ТЗ для програмістів і контент-менеджерів на виправлення виявлених проблем.
Другий етап – аналіз конкурентів. З нього ви дізнаєтеся які фактори мають найбільшу вагу в вашій ніші, як просуваються конкуренти, їх сильні і слабкі сторони. Попутно ми вивчимо всі їхні комерційні фішки. Адже нам важливо зробити ваш сайт кращими не тільки для пошукової системи, але і для покупців!
Ми категорично проти роботи по обмеженому числу запитів. Так роблять багато компаній, але навіщо свідомо відмовлятися від трафіку, який можна отримати? Ми зберемо повне семантичне ядро для вашого проекту і візьмемо в роботу всі ключові слова, які вводять в пошуковій системі ваші потенційні клієнти. Потім ми згрупуємо запити, за принципом 1 потреба = 1 група і складемо карту користувацького попиту, яку в подальшому перенесемо на вже існуючі та нові сторінки вашого сайту. Для кожної сторінки ми пропишемо метадані та тексти, в яких будуть враховані всі запити користувачів, зрозуміло, із застосуванням LSI ключів.
Для пошукача важливо не тільки те, що відбувається на вашому сайті, але і те, що знаходиться за його межами. Щотижня ми отримуємо по 14-20 умовно безкоштовних беклінков з перевірених майданчиків і форумів на ваш сайт. Крім цього, ведемо закупівлю посилань на біржах, відбираючи донорів по 10 параметрам, а також робимо аутріч, щоб отримати лінки, яких немає і не буде у ваших конкурентів.
А ще часто ми беремо в роботу сервіси відгуків, Pinterest і всілякі тематичні платформи, в залежності від специфіки вашого сайту. Працюємо з репутацією вашого бізнесу в інтернеті.
Є базові дії, які дають 80% результату, їх ми виконуємо за перші три кроки. Щоб дотиснути решту 20%, ми точково працюємо над сторінками з недостатнім зростанням. Беремо проблемні запити, вивчаємо ТОП-10 сайтів за кожним з них і висуваємо гіпотези – приблизні важелі впливу на видачу. Потім ми перевіряємо ці гіпотези до тих пір, поки не доб’ємося потрібних результатів і не отримаємо своє законне місце в топі. Крім цього, ваші конкуренти не будуть стояти на місці, ми повинні завжди бути напоготові, своєчасно вживати заходів і не поступатися трафіком конкурентам.
Результат в SEO багато в чому залежить від ніші, конкуренції і початкового стану сайту, але в середньому позитивну динаміку з органічного трафіку можна спостерігати протягом 3-5 місяців робіт. Зазвичай позиції сайту починають рости вже після розміщення семантики і виправлення технічних помилок.
Чому нуль? Тому що ми почнемо працювати над вашим проектом ще до підписання договору. З вами буде спілкуватися не менеджер з продажу, а досвідчений фахівець. Він проаналізує ваш сайт, дасть рекомендації по його поліпшенню і підготує індивідуальну стратегію, яка дозволить збільшити органічний трафік на вашому сайті.
Бажаєте розкрутити сайт у Києві – замовляйте SEO-оптимізацію у нашому інтернет-агентстві EXPANS. Пошукове просування – потужний інструмент залучення трафіку. Завдяки складному технічному опрацюванню ресурс потрапляє в ТОП видачі – його зможе швидко знаходити цільова аудиторія за певними запитами.
SEO дасть вам потік клієнтів із мережі на постійній основі. На сайт заходитимуть тисячі нових відвідувачів, зацікавлених у ваших товарах чи послугах, – зросте кількість дзвінків, заявок та продажів. За умови якісної оптимізації такий ефект збережеться надовго: навіть після припинення робіт протягом 6-12 місяців сайт продовжить отримувати цільовий трафік. Це вигідно відрізняє СЕО від реклами, де відвідувачів доводиться постійно платити.
За тривалого утримання високих позицій підвищиться впізнаваність бренду. Компанія буде у пріоритеті у аудиторії, яка приймає рішення про покупку, маючи перед собою інші альтернативи. До того ж до природної видачі більше довіри, адже люди самі знаходять ваш ресурс, без будь-якої нав’язливої реклами.
Ще плюс SEO у тому, що в процесі просування ресурс доопрацьовуватиметься і покращуватиметься. Це призведе до підвищення конверсій: на сайт не просто заходитимуть, а й купуватимуть. У компанії з’являться реальні шанси випередити конкурентів і стати лідерами на регіональному ринку.
Просування сайту – трудомісткий тривалий процес. Майданчик опрацьовується відповідно до факторів ранжування в Google, яких налічується кілька сотень. Ось найголовніші групи:
1. Текстові. Контент на сайті має бути корисним та допомагати відвідувачам вирішувати їхні завдання. Зараз недостатньо просто використовувати пошукові фрази у текстах, необхідно розкривати потребу (інтент) користувача, надавати повну та точну інформацію.
2. Поведінкові. Пошукові роботи відстежують, як поводяться відвідувачі на сайті. З цих даних система робить висновок про ефективність ресурсу. Якщо сторінки отримують багато відмов, то робот вважає їх непотрібними або нерелевантними запитам, тому знижує у видачі.
3. Комерційні. До цих факторів належать асортимент, зручність вибору, наявність цін, способи оплати та доставки, дані про компанію, відгуки та інші елементи, пов’язані з довірою та лояльністю відвідувачів.
4. Технічні. Робота ресурсу має бути стабільною, а швидкість завантаження сторінок – не більше ніж 2-3 сек. Помилки та недоліки призводять до збоїв, що негативно впливають на поведінкові фактори та індексування сторінок у системі.
5. Мобільні. Мобільна дружність стала обов’язковою умовою успішного просування. При цьому неважливо, як оптимізований сайт: адаптивна верстка або мобільна версія. Головне, щоб він коректно відображався на екранах різних пристроїв.
6. Зовнішні. Ці фактори пов’язані з авторитетністю та цитованістю. Згадки в мережі та зворотні посилання дають пріоритет у ранжируванні за інших рівних умов. Без нарощування маси посилань розкрутитися практичні неможливо.
Як бачите, потрібна комплексна оптимізація сайту одразу в декількох напрямках. У ході важливо не потрапити під фільтри пошукових систем. Для цього необхідно добре розуміти алгоритми ранжирування, відстежувати нові апдейти та використовувати лише «білі» методи: за накрутки та маніпуляції загрожують серйозні санкції.
Якщо ви розвиваєте бізнес, то потрібно також враховувати регіон ведення діяльності. Google формує видачу, спираючись на розташування користувачів. Це насамперед стосується геозалежних пошукових фраз, до них відносяться практично всі комерційні запити (доставка їжі, купити вікна, замовити буріння свердловини і т.д.). Щоб показувати сайт у локальному пошуку, система повинна розуміти, що ви ведете діяльність у Києві. Для цього потрібно правильно заповнювати сторінку з контактними даними: публікувати докладну та достовірну інформацію. Крім цього, задати геоприв’язку можна такими способами:
- створення бізнес-аккаунту у довідниках пошукових систем;
- використання пошукових запитів із топонімами;
- участь місцевих майданчиків у зовнішній оптимізації
Розкрутка сайту можлива і в кількох регіонах: за папками або піддоменами. Це актуально, якщо у вас є філії та представництва в інших містах.
Ціна SEO-послуг – від 10 000 грн. у місяць. Вартість залежить від вихідних даних та ваших цілей. У цілому нині, кожен проект індивідуальний й у кожному конкретному випадку потрібен різний підхід, який впливає ціну.
Перша позитивна динаміка спостерігається зазвичай через 2-3 місяці. Далі результат наростає, кількість відвідувачів зростає. При довгостроковій співпраці окупність просування сайту може досягати 300%.
Довірте розкрутку спеціалістам EXPANS – заповніть заявку, проаналізуємо ваш сайт та розробимо потужну SEO-стратегію!
Відповімо на будь-які ваші питання, а наш фахівець абсолютно безкоштовно проконсультує і навіть видасть конкретні рекомендації.