Вихідні посилання з сайту: як перевірити та знайти

У середовищі веб-майстрів та оптимізаторів існують дві теорії. Вихідні посилання погано впливають на просування сайту і не можна встановлювати такі посилання на сайті. Друга теорія: посилання позитивно впливають на просування сайту та їх необхідно використати. Яка зі стратегій правильна, ми розберемося в поточній статті.

Будь-який лінк з будь-якої сторінки, що веде на сторонній проект або сторінку, вважається вихідним посиланням. Посилання можуть передавати вагу або не передавати (dofollow та nofollow) бути анкорними та безанкорними.

Порада: Більш детально про анкорні та безанкорні посилання можете почитати в наших статтях.

Вихідні посилання ставлять найчастіше на сайти бізнес партнерів, сторінки брендів, на групи в соцмережах і так далі.

Відношення пошукової Google системи до вихідних посилань

Google у своїй довідці для вебмайстрів говорить про те, що вихідні лінки можуть підвищити авторитетність сайту. Пошукова система Google рекомендує контролювати їх якість та кількість.

Google довідка

Отношение Google к исходящим ссылкам

Вимоги до посилань

Прочитавши рекомендації пошукових систем можна зробити висновок, що допускається використання вихідних посилань, але необхідно ретельно контролювати їх розміщення. Загальні вимоги:

  • Мають бути максимально природними. Наприклад, не варто робити посилання на головну сторінку Вікіпедії. Якщо у статті на своєму сайті ви хочете послатись на Wiki, то варто підібрати максимально релевантну сторінку, яка доповнює вашу статтю. Формуючи таке посилання, можна вказати відвідувачу, що на зовнішній сторінці він знайде розширену інформацію.
    Ще один добрий приклад для комерційних проектів: посилання на офіційний сайт виробника/бренду зі сторінки з пропозицією товарів.
    Можна створити окрему сторінку про партнерів або дилерів та розмістити посилання з детальним описом.
  • В анкорах вихідних посилань повинно бути спаму. Описуйте в анкорі посилання, що конкретно знаходиться на зовнішній сторінці. Важливий момент! Не варто використовувати анкори “тут”, “тут” і так далі.
  • Повинні бути виділені та не повинні зливатися з основним текстом сторінки. Важливо! Усі вихідні посилання повинні містити атрибут target=»_blank» та відкриватися у новому вікні. Приклад у вихідному коді сторінки: a href=”site2.com” target=”_blank” rel=”noindex”>site2. Відкриття посилання в новому вікні встановлюється для того, щоб не виводити відвідувача з сайту.
  • Не повинні розміщуватись у шаблонній частині сторінки (у модулях сайту)
    Сторінки або сайти, на які ведуть вихідні посилання, повинні бути доступними (віддавати код 200), бути релевантними і найважливіше авторитетними.

Як перевірити всі вихідні посилання

Для пошуку вихідних лінків розміщених на сайті можна використовувати низку online сервісів.

Ahrefs.com – це найкращий інструмент для аналізу посилань. Використовується, як правило, для детального аналізу профілів посилань конкурентів. Стандартна версія сервісу коштує 179 $ на місяць. Скріншот звіту щодо зовнішніх посилань:

Анализ ссылок в сервисе Ahrefs

Serpstat.com є платним інструментом для аналізу багатьох параметрів сайту. У безкоштовній версії доступна більшість звітів, але з деякими обмеженнями. Звіт про перевірку вихідних посилань:

Serpstat - платный инструмент для анализа многих параметров сайта

Кількість вихідних посилань

Найважливіша рекомендація у тому, щоб вихідні посилання виглядали природними. Якщо ви вирішили, що у великій і складній статті на вашому сайті необхідні 10-15 вихідних посилань на дослідження, розширену інформацію, зовнішні таблиці з даними тощо, варто зробити всі зовнішні посилання.
Якщо у вас є невелика оглядова стаття або розділ, то можна використовувати 1-2 зовнішні посилання, і те, за умови, що вони дійсно будуть доречними.

Як впливають вихідні посилання на позицію сайту

Компанія reboot провела дослідження, пов’язане з посиланнями на зовнішні проекти, метою якого було довести позитивний чи негативний вплив на позиції. Було створено 10 різних сайтів оптимізованих під одне й теж ключове слово. На п’ятьох сайтах були встановлені зовнішні посилання на авторитетні джерела (сайти оксфордського та кембриджського університетів). Більше ніяких дій по сайтам не було. Причому для зниження впливу сторонніх факторів про експеримент знав обмежене коло співробітників, всі дії зі створеними сайтами виконувались в режимі браузера інкогніто, виключався пошук сайтів за ключовими словами і так далі. Експеримент тривав цілих 5 місяців. Після підбиття підсумків були отримані однозначні дані: за інших рівних умов, сайти з вихідними посиланнями на якісні та авторитетні джерела отримують вищі позиції, ніж сайти, що взагалі не містять вихідні посилання.

Докладніше про експеримент можна прочитати за посиланням — https://www.rebootonline.com/blog/long-term-outgoing-link-experiment/

Як закрити вихідні посилання

Вихідні посилання можна спробувати приховати від пошукових систем такими методами:

  • Для Google встановити значення атрибута rel: sponsored, ugc, nofollow. За допомогою атрибута sponsored ми можемо передати Google інформацію про те, що посилання є платним. Використовується для розмітки спонсорських посилань, прес-реліз банерів і т.д. Ugc (user generated content) — використовується для посилань користувачів, що залишаються на сайті (коментарі до статей, пости на форумах і т.д.)

Вихідні посилання з сайту: добре це чи погано

Посилання на зовнішні проекти досі залишаються неоднозначним інструментом. Використовувати їх залежить і від бажання оптимізатора і від тематики сайту. Як і скрізь є плюси та мінуси використання.
Плюси використання вихідних лінків:

  • Підвищення релевантності. У мережі немає жодного сайту, який би на 100 % відповідав на запити всіх користувачів. Використання посилань на авторитетні ресурси дозволяє доповнити інформацію, представлену на сторінках.
  • Переходячи за зовнішніми посиланнями, роботи пошукових систем зможуть більш точно визначати тематику вашого проекту.
  • Збільшують авторитетність.
  • За інших рівних умов покращують позиції.

Мінуси використання вихідних посилань:

  • Виводять відвідувачів, що критично важливо для інтернет-магазинів.
  • Поліпшують позиції чужих проектів за рахунок свого.
  • Можливість потрапити під санкції за допомогою спамних анкор посилань.
Владислав Скляр
Сооснователь агентства и технический директор EXPANS. Развивает и улучшает технологию, разрабатывает и корректирует стратегии, с помощью которых компания приводит клиентов к результату.

Ваш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Telegram

Viber

Messenger

Зв'яжіться з нами онлайн
Закрити