Анкорне посилання: що це таке?

Перш ніж приступати до нарощування маси сайту варто детально розібратися що таке анкорні та безанкорні посилання.

Кожна пошукова система має свої, досить складні алгоритми посилання. Але основа їх – це алгоритм PageRank, створений у 1996 році Ларрі Пейджем та Сергієм Бріном. Основа алгоритму – це можливість переходу користувача на ту чи іншу сторінку за посиланнями на сайтах. Ця можливість розраховувалася з урахуванням аналізу посилального графа. У посиланнях є текстова частина, де може описуватися тематика сторінки, яку веде посилання. В ідеальному випадку текстовою частиною є ключовий запит, який точно описує сторінку. Текстова частина посилання зводить до мінімуму випадковий клік за посиланням, оскільки користувач, прочитавши текстову частину посилання, буде знати, про що сторінка на яку він хоче перейти.

Тепер, простими словами, можна сказати, що анкорна посилання – це посилання в текстовій частині якої містяться слова, що описують тематику сторінки, яку вони посилаються. Анкор посилання – це текст розміщений між тегами <a></a>.

Анкорная ссылка: что это такое?

Приклад анкорного посилання: expans.ua. Код анкорного посилання виглядатиме так: <a href="https://expans.ua/">expans.ua</a>.

Якщо в якості текстової частини в засланні використовуються бренд компанії або назва сайту, такі анкори можна віднести до брендових. Слова “тут”, “тут”, “на сайті” і подібні можна віднести до clic-to-action анкор, але побічно можна віднести і до безанкорe, тому що вони не несуть логічного сенсу.

Нарощуючи масу посилань на сайт, необхідно орієнтуватися на анкор лист. Анкор лист містить всі анкори, які використовуються або будуть використані при побудові профілю профілю. Складається такий перелік з урахуванням аналізу конкурентів. При складанні враховується максимальна різноманітність анкорів, відсоткове співвідношення анкорних та безанкорних посилань та багато інших нюансів.

Анкорный лист

Варто відразу зазначити, що використовувати як анкор ключові слова, особливо комерційні потрібно дуже акуратно. Якщо пошукова система вважатиме, що ви спеціально створюєте анкорні посилання для маніпулювання видачею, то на ваш сайт буде накладено фільтр, що знижує позиції сторінки.

Також потрібно уважно ставитись до написання анкору. Якщо припустити в ньому орфографічну помилку, то пошукова система може поставитися до всього анкору як безглуздого набору символів.

При формуванні анкорних посилань в обов’язковому порядку необхідний релевантний посилальний текст. Якщо взяти сторінку на якій розповідається про велосипеди і зробити посилання на сторінку продажу квітів, то найкраще нічого не станеться. А в гіршому випадку пошукова система може вважати таке посилання “токсичним”.

Для чого використовуються анкори у посиланнях

Використання акнорів у посиланнях містить дві основні функції:

  1. Зручність відвідувача. Людина прочитавши анкор, чітко розуміє, про що буде сторінка, на яку він хоче перейти. Такі посилання дозволяють відвідувачам отримувати максимально релевантну інформацію, переходячи за посиланнями.
  2. Підвищення позиції сайту. Анкори посилань дуже важливі при формуванні анкору листа, який є одним з факторів ранжирування. Правильне використання анкорних посилань здатне вплинути на влучення сайту в ТОП видачі.

Після появи алгоритма Panda від Google SEO-оптимізатори почали працювати з посиланнями обережніше. Насамперед враховується не кількість посилань, а якість.

Розробка посилальної стратегії, яка враховуватиме всі необхідні нюанси та правильне співвідношення анкорних та безанкорних посилань, досить трудомістке та складне заняття для непідготовленого фахівця. Довірте цю роботу нам і ви отримаєте максимально докладну та якісну стратегію.

Владислав Скляр
Сооснователь агентства и технический директор EXPANS. Развивает и улучшает технологию, разрабатывает и корректирует стратегии, с помощью которых компания приводит клиентов к результату.

Ваш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Telegram

Viber

Messenger

Зв'яжіться з нами онлайн
Закрити