Чи варто зупиняти SEO роботи під час кризи?

У ситуації, що склалася, неможливо планувати роботу. Незрозуміло, що буде завтра, через тиждень, через місяць плюс — уряд приймає рішення аж ніяк не на користь малого та середнього бізнесу. Інстинктивно хочеться заморозити все та впасти в анабіоз.

рафик трафика по SEO в период кризиса ковид-19

Це допустима стратегія збереження бізнесу, можна сказати, стратегія виживання. Але вона має істотний недолік: за час карантину, при повній зупинці, більшість досягнень компанії буде втрачено. Період відновлення після кризи може виявитися гіршим і важчим за саму кризу. Вам доведеться знову завойовувати те, що й так було ваше, тільки ресурсів на це не буде, вони підуть на підтримку життєздатності в період кризи. Зараз важливо думати не лише про те, як вижити, а й про те, як потім відновитися і вистрілити.

Скорочення витрат

Нині продажі впали скрізь, навіть у тих нішах, які, здавалося б, мають зростати. Поточний виторг не дозволяє зберегти співпрацю з підрядниками, виконати зобов’язання перед співробітниками, банками, а фінансової подушки навряд чи вистачить на 2 місяці. У середньому у всіх зараз ситуація саме така. Скорочують витрати за рахунок знижок на оренду, призупинення робіт із підрядниками, скорочення зарплат, а іноді й співробітників.

Кого поставити на паузу, а з ким продовжити співпрацю, від кого відмовитися назовсім, а з ким піти на режим підтримки вирішувати тільки вам. Ми ж хочемо поговорити про те, чому не варто повністю відмовлятися від SEO.

Чому під час кризи не можна повністю відмовлятися від SEO

SEO – це завжди робота довгу, з відстроченим результатом, але найдешевшими та найлояльнішими лідами. Пошуковим системам важливо щоб контент вашого сайту був якісним, регулярно оновлювався, щоб на сайті не було критичних помилок, щоб користувачам подобався ваш сайт.

Якщо SEO повністю ставиться на паузу: зменшується кількість згадок в інтернеті, рідше оновлюється контент, перестають публікуватися нові статті у блог, якщо він є, перестають з’являтися тексти на сторінках категорій/послуг. За зовнішніми ознаками, що відстежуються пошуковими ботами, буде очевидно, що над сайтом працюють менше. Добре, якщо у всіх конкурентів ситуація аналогічна. Але навряд це буде так.

Почему в кризис нельзя полностью отказываться от SEO

Ті сайти, які не перестануть оновлювати контент, працювати над зовнішнім просуванням, до кінця кризи напевно матимуть вищі позиції, і, отже, більше дешевих лідів, які допоможуть їм відразу ж після кризи робити продажі та заробляти.

На яких роботах зосередитись?

Ми чудово розуміємо, що в умовах кризи виділяти гроші на канал залучення трафіку, який не дає миттєвих результатів, — великий ризик. Щоб ви краще розуміли, на чому в SEO можна економити, а на чому категорично не варто, ми склали для вас список робіт, від яких точно не можна відмовлятися:

  • Моніторинг технічного стану. Дозволяє вчасно виявляти та усувати помилки. Робити можна раз на 2-4 тижні, залежно від кількості сторінок на сайті. Чим більший сайт – тим частіше потрібно перевіряти його технічний стан.
  • Посилання. Навіть в умовах кризи потрібно не припиняти роботу над посиланням, щоб не зменшувалася кількість згадок сайту в інтернеті. Тут важливо не прогаяти і партизанські методи отримання посилань: відповіді на питання, сабміт-посилання, крауд-маркетинг, аутрич.
  • Робота із семантикою. Якщо зараз у вас є можливість створювати нові сторінки, це ідеальний час. Поки більшість сайтів у режимі заморозки, на вашому генеруватиметься новий контент. Потім після кризи вам буде не до цього. Якщо зробите зараз, після закінчення карантину ви матимете всі шанси збирати трафік з нових сторінок.
  • Моніторинг трафіку та позицій. Потрібно відстежувати та аналізувати вже наявні результати. Якщо по якихось сторінках будуть просідання, ви матимете можливість вчасно вжити заходів і повернути позиції.

Зменшуйте витрати точково, можна зменшити кількість статей для блогу, головне, не припиняти над ним роботу повністю. Можна відмовитись від деяких поточних завдань: той самий моніторинг трафіку та позицій можна почати робити рідше, у семантиці – відмовитися від низькочастотних запитів, зосередитись на середньочастотних. Обговорюйте з вашими підрядниками, як можна оптимізувати процес просування. На чому заощадити час та гроші, щоб не втратити при цьому результату.

Ми, як і орендодавці, готові обговорювати великі знижки, щоб допомогти вашому бізнесу. Smenik Agency створена як бізнес для друзів! Ми любимо своїх партнерів, готові допомогти вам у будь-якій ситуації.

Життя довше, ніж криза

Нині важкий час. Не лише для бізнесу, а й для пересічних людей. Невизначеність турбує і вимотує. Але це не триватиме вічно. Будь-яка криза закінчується і після неї в економіці настає піднесення. Пам’ятайте, що зараз важливо не лише вижити, а й підготуватися до посткризових часів. Ті, хто буде готовий, зміцняться і зможуть зробити сильний ривок. Тому потрібно продовжувати стратегічно важливі роботи та рахувати гроші, щоб зберегти резерв на запуск бізнесу після закінчення вимушених канікул.
Від щирого серця бажаємо вам зберегти ваші команди, партнерів і стати тими, хто буде готовий до закінчення кризи і зможе підірвати ринок у своїй ніші!

Жизнь длиннее, чем кризис
Владислав Скляр
Сооснователь агентства и технический директор EXPANS. Развивает и улучшает технологию, разрабатывает и корректирует стратегии, с помощью которых компания приводит клиентов к результату.

Ваш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Telegram

Viber

Messenger

Зв'яжіться з нами онлайн
Закрити