Як зібрати посилання для аутріч

Зовнішні посилання як dofollow так і nofollow позитивно впливають на просування сайту. Більшість SEO-фахівців отримують посилання з кількох джерел: біржі посилань, такі як Miralinks, Collaborator і т.д., каруд за форумами та реєстрація в каталогах. Є ще один із цікавих способів одержання посилань – аутрич (англ. outreach).

Ідея аутрич полягає у прямому зверненні до вебмайстра або власника компанії з пропозицією розмістити/купити посилання. У чому ж на відміну від роботи з біржами?

  • Перше і найважливіше – під час роботи з біржами ми розміщуємо посилання у нових статтях. А при роботі з аутричом є шанс отримати посилання в старій, проіндексованій статті, яка ще й знаходиться в ТОПі за потрібними нам ключовими словами.
  • При аутричі можна отримати посилання на тих сайтах, які не торгують посиланнями на біржах.
  • При прямому контакті з власником майданчика можна розмістити посилання дешевше, ніж на біржі або навіть безкоштовно.

Якщо аутрич посилання настільки хороші, чому ще не всі користуються цим способом? Так історично склалося, що багато SEO-фахівців звикли купувати посилання на біржах – це простіше та швидше. Робота аутрич займає набагато більше часу та потребує серйозної підготовки. Хороші аутрич посилання отримати складно, але цілком реально.

Як шукати інформаційні статті для аутрич

Підбирати можливі майданчики для розміщення посилань можна кількома різними способами:

  • Аналізувати посилання профілі конкурентів. Докладно на цьому пункті зупинятись не будемо. Використовуючи сервіси Ahrefs, Megaindex, Ubersuggest та інші, можна вивантажити список всіх доменів сайтів конкурентів, що посилаються. Проаналізувавши майданчики, статті та варіанти отримання посилань, можна знайти багато цікавих ідей.
  • Вибирати руками відповідні статті із пошукової видачі. Можна зібрати невелику кількість статей, але це метод неефективний.
  • Автоматизувати пошук статей за потрібними ключовими словами.

На останньому пункті зупинимося докладніше та розглянемо всі варіанти збору майданчиків для аутрич.
Найважливіше питання перед збиранням майданчиків для інтернет магазинів – за якими ключами шукати? Якщо використовувати комерційні запити, то ми отримаємо видачу з інтернет магазинів та комерційних сторінок конкурентів, з яких навряд чи отримаємо зворотні посилання. Значить, нам потрібно збирати інформаційні запити стосовно нашої тематики.

Збір інформаційних запитів

Serpstat. Найпростіший спосіб для новачків – використання сервісу Serpastat. У аналізі ключових фраз вибираємо Контент маркетинг. Вводимо ключову фразу та вибираємо пошукову систему. Після аналізу видачі Serpstat видасть згруповані інформаційні запити. Наприклад, за ключовим словом “Кросівки” ми отримаємо блоки інформаційних запитів. Наприклад: як розтягнути кросівки, де купити брендові кросівки, які кросівки зараз модні, чи можна прати шкіряні кросівки і т.д.

Список информционных запросов в Serpstat

Вивантажуйте всі списки запитів – вони нам знадобляться для подальшої роботи.
Serpstat не єдиний сервіс, який дозволяє шукати інформаційні запити за заданими ключовими словами.

Answerthepublic. Гарно візуально оформлений сервіс answerthepublic.com орієнтований на західний ринок, але також допоможе зібрати інформаційні запити в РУ сегменті.

Цей сервіс збирає інфо запити з Google. Візуальне оформлення відповідей допоможе зробити красиві слайди для замовника.

Peresekator. Іноді, у складних тематиках, не вдається знайти інформаційні запити, які підходять за змістом. Тоді на допомогу може прийти чудовий сервіс «Пересекатор». Використовуючи генератор перетинів ключових слів, можна отримати масу маркерних запитів для початку роботи з KeyKollector.

Далі використовуючи початковий список запитів можна шукати нові ключі, чистити та розширювати список запитів для роботи з аутрич майданчиками.

Порада! Після отримання очищеного від сміттєвих ключів списку інформаційних запитів варто зібрати частоти по всіх ключах та відкинути ті, що мають нульову частотність. Таке чищення дозволить отримати інфо запити, які люди дійсно шукають в інтернеті.
Остаточний список завантажуємо (порціями по 50 штук для Pro тарифу або по 5 штук для безкоштовного) в сервіс Піксель Тулс — Отримання списку URL у ТОП видачі Google. Можна використовувати аналогічний сервіс на сайті arsenkin.ru чи будь-який інший.

Обробка списку майданчиків у Excel

Зібрані за інформаційними запитами майданчики потрібно належним чином обробити.

Спочатку використовуючи стандартні фільтри, варто видалити різні агрегатори, відомі інтернет магазини, конкурентів. Також потрібно враховувати, що та сама стаття чи майданчик з великою часткою ймовірності буде в топі відразу за кількома ключовими словами. Виділяємо стовпець з URL, переходимо на вкладку «Дані» та видаляємо дублікати.

Стандартний файл вивантаження варто відразу відсортувати за адресою URL і потім за позицією для більш зручної роботи. Якщо далі все обробляти вручну, можна вже брати файл у роботу. Але можна покращити файл.
Наприклад, можна згрупувати всі отримані дані доменів. Швидко виділити домени зі стовпця URL можна таким чином:
Копіюємо всі дані зі стовпця з URL до нового. Виділяємо новий стовпець, переходимо на вкладку «Дані» та вибираємо інструмент «Текст по стовпцям». У першому вікні, що з’явилося, нічого не змінюємо, а в другому як символ роздільника вказуємо знак «/».

Після застосування інструмент розбере URL на складові та рознесе по різних стовпцях. Нам же залишиться видалити непотрібні стовпці, залишивши лише домен.
Далі використовуючи стовпець «Домен» можна забрати непотрібні нам регіональні зони. Наприклад, використовуючи стандартний фільтр можна відібрати та видалити всі UA домени.

Можна перейти на вкладку «Дані» та за допомогою інструментів угруповання згрупувати весь файл по доменам із проміжним підсумком у вигляді кількості статей.

Форматуючи файл, подібним чином можна отримати список доменів з кількістю статей, посилання на статті та яку позицію статті займають у ТОПі за запитом. Далі можна покращувати файл з даними будь-яким зручним для вас способом, приводити його до такого виду, який буде зручний вам у роботі.

Порада! Використовуючи інструмент «Барига чекер» від сервісу Checktrust, можна перевірити список доменів на торгівлю посиланнями в популярних біржах.

Надалі список доменів можна перевірити по Чектрасту і прибрати найнижчі домени.

Пошук контактів

Отриманий список доменів потрібно якось обробити. Маючи адресу сайту, можна просто зайти на нього, знайти контакти сайту та написати по цих контактах лист із пропозицією про співпрацю. Можна подивитися інформацію про домен у whois і взяти звідти пошту, а можна використовувати спеціалізовані програми пошуку контактів.

Плюси та мінуси аутрича

Будь-який спосіб отримання посилань на сайт має свої плюси та мінуси. Для аутрича плюси це:

  • Можливість отримати посилання з проіндексованих статей, що знаходяться в топі видачі за релевантними ключовими словами
  • Один із найбезпечніших способів лінкбілдингу
  • Можливість знайти донорів, які не торгують посиланнями на біржах

Для деяких тематик є можливість отримати безкоштовні посилання
Мінуси:

  • Ретельний процес обробки отриманих посилань та досить тривалий процес спілкування з власниками майданчиків
  • Великий відсоток невідповідних листів
  • Найчастіше дуже високі ціни на розміщення посилань

Розібравши основні плюси та мінуси аутрич посилань, варто сказати, що аутрич як єдиний інструмент отримання посилань на сайт не варто використовувати. Натомість аутрич у комбінації з покупкою посилань на біржах та роботою з форумами може дати дуже добрі результати.

Владислав Скляр
Сооснователь агентства и технический директор EXPANS. Развивает и улучшает технологию, разрабатывает и корректирует стратегии, с помощью которых компания приводит клиентов к результату.

Ваш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Telegram

Viber

Messenger

Зв'яжіться з нами онлайн
Закрити