EXPANS на конференції Dnipro Marketing Conference 2019

Відразу хочеться написати хвалебні оди організаторам і спікерам конференції. Матеріал подавався стисло, але розгорнуто. Всі доповіді були максимально корисними. Доповідей по SEO було всього 2, але при цьому ми відзначили для себе кілька корисних практик, які почали впроваджувати в роботі буквально на наступний день.

Максим Gauchomax Павлов, якого ми в EXPANS прозвали “БаскетБог” за високу експертизу і любов виступати з баскетбольними м’ячами, організував чудову корисну конференцію, яка якісно виділяється в засиллs безлічe “самопіарних” заходів.

Для нас DMC 3.0, мабуть, найприємніша і корисна з усіх, які ми змогли відвідати. Дуже затишна атмосфера, невелика кількість відвідувачів, можливість спокійно, без величезних черг поспілкуватися зі спікерами та організаторами в кулуарах – таке зустрінеш не на кожній конференції.

Завдяки доброзичливій атмосфері хотілося познайомитися з іншими учасниками та спікерами. Нетворкінг проходив легко і невимушено.

Так, наприклад, ми познайомилися із засновником і CEO Okay-CMS Віталієм Владовим, обговорили перспективи співпраці, поточні і майбутні версії okay-cms і нові можливості системи для SEO.

Доповіді стосувалися абсолютно різних сфер digital-маркетингу, але були максимально корисними. Для інтернет-маркетологів відвідування DMC просто обов’язково. Рівень знань і підготовки до доповіді у деяких спікерів був настільки високий, що не завжди нам було зрозуміло про що мова, так як багато хто репрезентував практичні знання з тих сфер, з якими ми просто не стикалися.

Зрозуміло для нас найбільший інтерес представляли спікери по SEO, а саме Сергій Devaka Кокшаров і Артем Пилипець.

Сергій розповів як подружити контент і SEO, провів справжнє дослідження анатомії якісного контенту. Процес створення контенту, чому свої статті потрібно робити в 10 разів краще, ніж у конкурентів, практичні поради для різних ніш – все це ви побачите в відео виступу Devaka на DMC.

EXPANS на Dnipro Marketing Conference 2019

Знаючи, що Сергій є справжньою легендою в SEO, ми не могли упустити можливість познайомитися з ним. Нам вдалося поспілкуватися тісніше, задати йому безліч питань. Нам було дивно, що Сергій дуже проста в плані спілкування людина, він також цікавився нашою компанією, розпитував про бізнес-процеси і давав поради не тільки по SEO, але і по організації роботи SEO-фахівців.

Артем Пилипець розповів дуже цікаві практики досягнення ТОП-1 за інформаційними запитами для Google в своїй доповіді “Як створювати інфо контент для ТОП 1 Google”. Живі приклади колосальних результатів, чому важливо регулярно оновлювати і актуалізувати контент, чому картинок повинно бути більше ніж у конкурента – дивіться відео з виступом Артема.

EXPANS на Dnipro Marketing Conference 2019

Хотілося б окремо відзначити виступ Ярослава Калиниченко з дуже цікавою доповіддю на тему ТРИЗ в SMM. У доповіді розкриваються дуже креативні практики роботи в соціальних мережах, які ми 100% використовуємо у власному просуванні.

«Розмір ваших яєць повинен бути зворотно пропорційний розміру бюджетів»

— Ярослав Калініченко

EXPANS на Dnipro Marketing Conference 2019

Сподіваємося що майбутні конференції, організовані Максимом будуть такі ж приємні, атмосферні і затишні. Але для цього, потрібно щоб була невелика кількість учасників, у чому ми все ж маємо сумніви, так як самі вже ДО ОФІЦІЙНОГО СТАРТУ ПРОДАЖІВ забронювали квитки на DMC 2020 року, яка пройде 25 квітня 2020 на Цитрус хабі в Дніпрі.

Владислав Скляр
Сооснователь агентства и технический директор EXPANS. Развивает и улучшает технологию, разрабатывает и корректирует стратегии, с помощью которых компания приводит клиентов к результату.

Ваш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Telegram

Viber

Messenger

Зв'яжіться з нами онлайн
Закрити