На початку 2020 року Академія IMT організувала в Запоріжжі чудову конференцію DIGITAL MARKETING Trends 2020. Дізналися ми про неї в останній момент, тому поїхали на конференцію не повним складом.
У програмі конференції були заявлені 12 спікерів серед яких були:
- Засновник Академії IMT Олександр Мілютін
- Відомий і всіма улюблений Сергій Кокшаров (devaka)
- Керівник копірайтинг-центру в ПриватБанк Олександр Бихно
- Head of SEO Department в Livepage Вікторія Грановська
- Викладач на курсі SEO в Академії IMT Оксана Артюшенко
Конференція пройшла в доброзичливій атмосфері та всі бажаючі могли поспілкуватися зі спікерами під час перерв, задати їм свої питання і отримати рекомендації.
Кількома ідеями і трендами 2020 року хочемо поділитися з вами:
Олександр Мілютін в своєму виступі розповів про різницю між мультиканальним і омніканальним маркетингом. У сучасному інформаційному світі головним критерієм є повна задоволеність користувача. Якщо відвідувач вашого сайту знайде відповіді на всі свої питання, плюс отримає нову і корисну для нього інформацію – це стане вирішальним в ухваленні рішення про покупку.
Олександр прагнув передати важливість швидкості прийняття рішень і подальших дій. Коли пошукові системи вносять зміни в свої алгоритми мало не постійно завжди у виграші буде той, хто швидше за всіх прийме рішення змінити свій бізнес, адаптувати його під нові правила і миттєво проведе ці зміни.
Олександр Бихно на особистих прикладах показав важливість передачі емоцій в продажах. Показав приклади хорошого копірайтингу, приклади написання листів, передачі інформації через сайт користувачеві. Дуже цікавою темою було роз’яснення поправок до закону про рекламу який дозволяє використовувати пряме порівняння з конкурентами.
Сергій Кокшаров (автор популярного блогу devaka.ru) в своєму як завжди цікавому виступі розповів про важливість оптимізації сайтів під мобільні пристрої. Основною темою виступу стала не проблема виходу в ТОП10, а можливість виділитися в SERP серед конкурентів. Використання спецсимволов емодзі в мета тегах (детальніше читайте в нашій статті) і мікророзмітки FAQpage – основні інструменти утримання уваги користувача і виділення в ТОПі.
Алгоритм E-A-T і медичні апдейти наводить на думку, що рано чи пізно Google перенесе цей алгоритм на інші тематики. Тому варто вже зараз задумати над тим, щоб публікувати статті не від імені admin, як це часто зустрічається, а від реальних авторів, які мають досвід роботи в необхідній області.
Досить цікаво було розібрано алгоритм BERT. Сергій на прикладах показав, що немає сенсу гнатися за ключовими словами. Необхідно свої сайти опрацьовувати з точки зору інтенту користувача. Як і говорив Олександр Мілютін важливо, щоб відвідувач отримав повну, детальну і якісну відповідь на своє питання.
Оксана Артюшенко розповіла про основні тренди в лінкбілдінгу. Форуми потихеньку втрачають відвідуваність через відтік користувачів в соцмережі. Але не дивлячись на це форуми дозволяють отримати істотний трафік, але для цього необхідно використовувати експертні відповіді. Чим більш докладно і якісно ви зможете відповісти на питання користувача, тим більше шансів, що він перейде по залишеному в пості посиланню.
У своєму виступі Оксана зазначила що останнім часом збільшився вплив посилань на конкретну сторінку. Немає сенсу всі посилання ставити тільки на головну сторінку сайту. Необхідно всю кількість посилань розподіляти по основним сторінкам.
Використання неякісних донорів робить посилальний профіль сайту «токсичним» що може досить сильно позначитися на позиціях всього сайту. Також було відзначено, що не так важлива тематика всього сайту донора, як тематика сторінки з якої отримали посилання.
Для розвитку посилального профілю не варто орієнтуватися тільки на біржі продажу посилань типу Міралінкс. Варто формувати максимально різноманітний посилальний профіль. Пости в блогах, що містять посилання, посилання в профілях користувачів при реєстрації на сайтах, посилання в pdf документах або презентаціях. Чим більше ви отримаєте самих різних посилань, тим краще.
В кінці конференції керівник філії академії IMT в Запоріжжі Анастасія Міщенко підвела ітоги і розповіла про важливість роботи над репутацією в мережі інтернет. Управління репутацією (SERM) в мережі дуже важливий фактор який істотно відбивається на діяльності будь-якого бізнесу.
Ми просто обожнюємо добротні конференції в нашій сфері. DIGITAL MARKETING Trends 2020 року – одна з кращих конференцій, з прекрасними спікерами-експертами яку нам вдалося відвідати за останній час.