Спецсимволи емодзі у сніпеті

Символи Emoji почали своє активне існування у Японії. Досить швидко вони стали популярним засобом вираження емоцій у листуванні по всьому світу. Символи емодзі почали застосовувати у соцмережах, месенджерах, форумах. Зараз все частіше вони використовуються у мета-тегах сайту. Далі розповімо, у чому їх особливості, як кількість символів у Title та Description припустима та як вставити емодзі за допомогою символів.

Навіщо потрібні спецсимволи в title та description

Користь емодзі із символів очевидна. Використовуючи їх, ми можемо обіграти нудний стандартний сніпет і виділити його серед решти результатів у пошуковій видачі.

Відразу варто уточнити, що наявність спецсимволів у мета-тегах сторінки не вплине безпосередньо на результати пошукової видачі. Вони дозволяють просто привернути увагу користувача і таким чином можуть підвищити CTR (клікабельність), а CTR впливає на результати видачі.

Відразу варто уточнити, що застосування спецсимволів у мета-тегах сторінки не вплине безпосередньо на результати пошукової видачі. Спецсимволи дозволяють просто привернути увагу користувача і таким чином можуть підвищити CTR (клікабельність), а CTR вже впливає на результати видачі.

Спецсимволи у Title

Емодзі в «Тайтлі» сторінок поки не набули широкого поширення. Але вже зараз оптимізатори намагаються знайти емодзи, які Google вважатиме за релевантні тематиці сайту і відобразить у видачі. Є графічні літери, цифри та спецсимволи, що відображаються практично на всіх сайтах незалежно від тематики.

Спецсимволи у Description

Найбільш популярне місце для додавання емодзі у вигляді символів – це мета-тег Description. Використовуючи різні елементи, можна виділити УТП компанії, швидку доставку чи звернути увагу користувача якісь моменти.

Емодзі для Сніппет варто підбирати виходячи з тематики сторінки або сайту. Наприклад, якщо у вас сайт присвячений туризму, можна використовувати значок літака або автомобіля. Для виділення переходів з логічних елементів можна використовувати різні стрілочки і т.д.

Пример эмодзи в Description и FAQ

Кількість символів Title у Google: 30-80 для першої пошукової системи та 30-70 для другої.

Оптимальний розмір Description завжди становив 160-170 символів.

Також пам’ятайте, що один emoji дорівнює одному знаку. Тому найважливіше правило у їх використанні: «все добре в міру». Велика кількість спецсимволів у рядку відволікатиме користувача від основної думки, скоротять місце для корисної інформації. Додайте 2-3 спецсимволи, щоб вони підкреслювали основну тему мета-тега description.

На що впливають емодзі у мета-тегах

Впровадження емодзі в Тайтл і Дескрипшн дозволяє збільшити CTR. А збільшення CTR впливає на позицію сайту у видачі:

  • Символи emoji передають емоції відвідувачу сайту.
  • Іконки із зображеннями будуть зрозумілі навіть іншомовним відвідувачам сайту.
  • У мобільному пошуку спецсимволи заощаджують місце на екрані, передаючи додаткову інформацію.

Які бувають спецсимволи

Як правило, для впровадження в СНІП власники сайтів вибирають кілька найбільш популярних символів. Варто уточнити, що на різних платформах та у різних браузерах emoji можуть відображатися по-різному. Після впровадження варто протестувати, як виглядає ваш сайт у кількох браузерах та на різних девайсах.

Тепер покажемо, як зробити спецсимволи. Нижче представлена таблиця емоди-символів (звичайних і кольорових, смайликів та ін.) у вигляді набору знаків, які потрібно вставити в мета-теги, та текстового опису.

ВИГЛЯД HTML-КОД CSS-КОД ОПИС
☃ \2603 Сніговик
⚓ \2693 Якір
✆ \2706 Знак телефону
☎ \260E Телефон
☕ \2615 Гарячі напої
✎ \270E Олівець, спрямований вправо-вниз
❄ \2744 Сніжинка
❤ \2764 Зафарбоване жирне серце
★ \2605 Зафарбована зірка
☆ \2606 Незафарбована зірка
✪ \272A Незафарбована зірка у зафарбованому колі
☁ \2601 Хмари
☂ \2602 Парасолька
☑ \2611 Галочка у квадраті
☒ \2612 Хрестик у квадраті
☹ \2639 Похмурий смайлик
☺ \263A Усміхнений смайлик
? 🔍 Лупа
✿ \273f Зафарбована квітка
❀ \2740 Незафарбована квітка
✾ \273E Квітка з шістьма пелюстками
✉ \2709 Конверт
❶ \2776 Номер 1
❷ \2777 Номер 2
❸ \2778 Номер 3
❹ \2779 Номер 4
❺ \277A Номер 5
❻ \277B Номер 6
❼ \277C Номер 7
❽ \277D Номер 8
✔ \2714 Жирна позначка галочкою
✚ \271A Жирний хрест
♺ \267A Символ переробки
➠ \27A0 Летяча стріла
➤ \27A4 Наконечник стріли
➥ \27A5 Вигнута стріла, що вказує вниз і вправо
Владислав Скляр
Сооснователь агентства и технический директор EXPANS. Развивает и улучшает технологию, разрабатывает и корректирует стратегии, с помощью которых компания приводит клиентов к результату.

Ваш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Telegram

Viber

Messenger

Зв'яжіться з нами онлайн
Закрити