Реклама в Google Maps є ефективним інструментом просування локального бізнесу, в ніші якого спостерігається висока конкуренція. Розповідаємо, як запустити рекламну кампанію в картографічному сервісі та демонструвати картку фірми вище за конкурентів.
Онлайн-картами користуються люди, які вже ухвалили рішення про купівлю та шукають у мережі найбільш вигідну пропозицію або планують маршрут. При цьому користувачам необов’язково заходити до самого сервісу. Якщо набрати відповідний запит у пошуковому рядку Гугла, карта з релевантними локаціями буде демонструватися на перших позиціях видачі. Таким чином, місцеві компанії можуть використовувати Google Карти, щоб залучати «гарячу» аудиторію, збільшувати кількість цільового трафіку в офлайні.
Інтерфейс Google Maps складається з двох частин: праворуч карта з об’єктами, зліва розділ пошуку з картками організацій. Система ранжує картки за певними критеріями, переважно за географічним ознакою, тобто. Користувачеві в першу чергу демонструються об’єкти, що знаходяться поблизу. Також на місце у видачі впливають відгуки клієнтів і те, наскільки грамотно оптимізовано обліковий запис.
Покращуючи видимість картки, можна потрапити до ТОП-3 видачі та отримувати більше звернень. Багато компаній прагнуть цього. Але якщо конкуренція у сфері висока, пробитися не так просто, особливо молодому бізнесу. Тут допоможе реклама на Google Maps. Організація відразу виявиться на перших позиціях, навіть якщо її місце розташування менше за інші відповідає геолокації запиту.
Картка демонструється з позначкою «реклама», але більше нічим не відрізняється від природної видачі, тому користувачі такі оголошення ставляться лояльно. У повідомленні відображається найменування компанії, рейтинг, адреса та години роботи. Якщо розгорнути картку, то можна побачити докладніші відомості, перейти на сайт, зателефонувати або побудувати маршрут.
Щоб потрапити на онлайн-картки, необхідно створити обліковий запис у Google Мій Бізнес (GMB). Ось як це зробити:
- Зайдіть у сервіс та натисніть «начать». Знайдіть свою компанію у списку, що випадає, через рядок пошуку. Якщо це зробити не вдається, створіть новий профіль.
- Виберіть вид діяльність також зі списку, що випадає. При труднощі з вибором вкажіть найближчий до вашої сфери напрямок.
3. Додайте реальну адресу компанії. На основі цих даних місцезнаходження на карті визначиться автоматично, але іноді потрібно вказати точку вручну.
4. Визначте зону обслуговування, тобто. у яких географічних межах можлива доставка чи виїзд спеціалістів. Територію потрібно позначити всім філій.
5. Заповніть поля з контактними даними для клієнтів. Тобто розмістіть зручні для користувачів способи зв’язку, наприклад номер телефону та адресу сайту.
6. Вкажіть контактну особу та натисніть «отправить». Далі підтвердіть права на зареєстровану організацію, для цього потрібно дочекатись листа з кодом. Найчастіше код із підтвердженням надсилається поштою на фактичну адресу фірми.
Все перераховане стосується базових налаштувань, після яких користувачі зможуть знаходити вашу компанію на онлайн-картах. Коли підтвердите права, профіль потрібно оптимізувати: створіть привабливий опис, вкажіть час роботи, розмістіть чудові фото товару чи офісу тощо. Також рекомендуємо включити функцію «обмен сообщениями», щоб відповідати на запитання аудиторії та розповідати про себе. Правильно оптимізований профіль дозволить виділитися на тлі конкурентів та отримувати хороший трафік із локального пошуку.
Після того як ви зареєстрували та оптимізували обліковий запис у GMB, можна налаштувати рекламу на картах. Є два способи, як це зробити: за допомогою AdWords Express або повноцінної версії Google Ads. Розглянемо кожен варіант докладніше.
Цей спосіб підходить для новачків, а також, коли потрібно швидко запустити рекламну кампанію. Сервіс простий та зручний: більшість процесів автоматизовані, керувати можна лише базовими функціями. Щоб налаштувати покази, навіть не потрібний сайт, достатньо профілю у Google Мій Бізнес. Ось покроковий план дій:
- У кабінеті GMB перейдіть до розділу «создать объявление». Ви потрапите до налаштувань AdWords Express.
2. Виберіть ціль кампанії з 3 доступних. Найчастіше підходить «посещение магазига».
3. Додайте адресу та налаштуйте радіус, в межах якого відображатиметься оголошення. Що більше радіус, то вище охоплення аудиторії.
4. Вкажіть вид діяльності, а також товари чи послуги, які продаєте. У назвах використовуйте пошукові запити аудиторії з урахуванням локацій.
5. Створіть ефективне оголошення. Сформулюйте привабливий оффер, додайте красиві фото та вкажіть телефон офісу. Використовуйте заклики до дії: «поспішайте, поки діє акція», «приходьте та отримуйте подарунки» тощо.
6. Встановіть денний бюджет. Скільки грошей на рекламу ви готові витратити на день? Встановивши розмір суми, у правому вікні можна побачити розрахункову ефективність.
Готово. Тепер перевірте заповнені поля, підтвердіть платіжні дані та поповніть бюджет. Налаштування займають лише 15-20 хвилин, змінювати їх можна в будь-який час.
Google Ads розрахований на фахівців із досвідом та містить більше професійних інструментів. Тут можна керувати ставками, ключовими словами, зазначати мінус-слова. Щоб запустити кампанію, потрібно:
- зареєструватися в Google Ads;
- натиснути на значок «плюс» і вибрати нову кампанію;
- у вікні з вибором мети вказати «посещения магазинов»;
- поставити галочку поруч із «включить объявления на сайтах поисковых партнёров Google»;
- налаштувати геотаргетинг та вказати бюджет;
- у розділі «розширення» зв’язати рекламний обліковий запис з Google Мій бізнес: для цього натисніть на кнопку «создать адрес» та виберіть обліковий запис фірми із сервісу GMB;
- зайти до кабінету GMB та підтвердити запит.
Якщо всі дії виконані правильно, адреси фірми із сервісу GMB стануть доступними у Google Ads, і ви зможете керувати рекламною кампанією.
У рекламних сервісах «Гугл» є всі дані, необхідні аналізу трафіку. Можна збирати статистику за різними типами кліків, всього їх чотири: коли користувач розгортає повідомлення, будує маршрут, натискає кнопку «позвонить» або переходить на сайт. Також є можливість аналізувати дані щодо «местам клика», тобто. дивитися, у яких районах найчастіше відкривають картку. Подібна статистика дозволяє краще дізнаватися про свою ЦА, ефективно налаштовувати оголошення та створювати кампанії з високою конверсією. Якщо грамотно підійти до питання, можна збільшити продаж, підвищити впізнаваність бренду та зміцнити позиції на місцевому ринку.
А якщо у вас виникли труднощі з налаштуванням реклами або просуванням сайту в цілому, звертайтесь до нашої агенції EXPANS.
1 коментар
Допоможіть додати компанію на Google maps , а то вже 2 міс на розгляді