У вересні 2019 року співробітники нашої компанії відвідали конференцію Ukrainian Digital Conference 2019 в Харкові. Це вже друга конференція UDC, яку ми відвідали нашим колективом. Правда, на UDC 2018 року з нашої компанії було всього три співробітника, а зараз зібралося 9 осіб, співробітники приїхали з різних міст України: Дніпра, Херсона, Рівного.
Конференція стала відмінним приводом побачити один одного і провести дружній корпоратив в Харкові, в якому з 16 співробітників живе троє.
Конференція була велика, складалася з трьох паралельних потоків, на яких були присутні 27 спікерів. Оскільки нас було багато, ми часто поділялися по різних залах, щоб потім ділитися цікавою інформацією з різних потоків.
Конференція йшла майже весь день і в ній, звичайно ж були великі перерви, які ми не могли витрачати просто на їжу. Так, під час годинного кава-брейку ми вирішили прогулятися в одне з найкрасивіших місць міста Харкова – сквер “Стрілка”. Було цікаво показати співробітникам місто. Під час прогулянки ми спілкувалися, ділилися враженнями, фотографувалися, жартували і багато сміялися.
У порівнянні з конференцією 2018 роки ми помітили дуже приємний прогрес з нашого боку: в 2018 році багато доповідей ми сприймали складно. У компанії ми тоді тільки починали освоювати посилальне просування, тому, наприклад, доповіді про лайфхаки в побудові PBN сіток нам здавалися чимось надприродно складним. У 2019 складність доповідей не змінилася, але тепер на багато тем ми і самі дивилися як експерти. Впевнені, що багато доповідей спікерів були корисні для новачків. Ну а ми тільки зайвий раз зрозуміли, що ми не стоїмо на місці, а наша технологія просування вже відповідає всім вимогам, про які говорили спікери. Про найцікавіші для нас доповіді, ми б хотіли розповісти більш докладно і вам.
Про наймасштабнішу конференцію в Україні «Бізнес Концентрат» 1.0 – 4.0. ми знали і до UDC. Наш операційний директор Владислав Білик і технічний директор Владислав Скляр були на двох Бізнес концентратах і залишилися враженими від заходу. Тому, нам було особливо цікаво дізнатися про те, як це все влаштовано по ту сторону сцени. Артем Майдан в своїй доповіді детально розповів, як і які digital-інструменти допомагають в організації івенту такого масштабу.
маркетолог, Digital Marketing Strategist в Linki.pro
Макс Павлов розповідав про стратегію лінкбілдінгу на захід. Для нас ця доповідь була найбільш вражаюча. На той момент ми вже робили все в точності як говорив Макс для своїх клієнтів. Але через кількість інформації, яку можна застосувати на практиці і харизматичність доповідача, саме цей виступ ми одноголосно визнали одним з кращих. Саме після UDC в нашій компанії GauchoMax, за звичку виступати з баскетбольним м’ячем, був офіційно названий БаскетБогом. Ми зустрічалися з Максом і пізніше, на DMC 2019, про це ви можете також почитати в новинах компанії.
фахівець з контекстної реклами в агентстві NetPeak
Марія Голуб розповіла як побудувати стратегію розвитку рекламних кампаній на основі воронки продажів. Особливо корисні були приклади того, через що клієнти можуть губитися і не доходити до кінця воронки. Ми не працюємо безпосередньо з маркетингом і відділом продажів наших клієнтів, але часто доводиться піднімати ці теми, тому доповідь ми послухали з великим задоволенням. Можливо отримані знання нам також знадобляться на практиці.
Засновник онлайн журналу MC.Today
По суті ще одна доповідь, яка для нас стала просто галочкою “Хлопці, ми все робимо правильно”. Віра Черниш розповідала про те, що людям найбільше хочеться читати в інтернеті. Люди приходять в інтернет для отримання цікавої інформації, розважатися. Вони хочуть вчитися, дізнатися щось нове і втекти від рутини. Людей можна зацікавити рекламою. Все більшої популярності набирає рекламний контент. З такою позицією ми також згодні, людей потрібно дивувати, не стояти на місці, постійно розвиватися, втім ми це і робимо.
В кінці був розіграш призів, на якому наш технічний директор Владислав Скляр виграв чашку з логотипом UDC. Після розіграшу, коли в залі залишилися тільки ми і цегляна стіна, ми спробували поміститися всі в одне фото на пам’ять, було не дуже легко, але ми змогли!
На деякі фото потрапило навіть трохи більше, ніж ми планували.
Ну, а потім, коли конференція була закінчена, фото зроблені, нова чашка дбайливо упакована в рюкзак, ми вирушили в заздалегідь знятий будинок, щоб провести довгоочікуваний корпоратив, насмажити шашликів і нарешті наспілкуватися з усіма наживо не тільки про роботу, а й просто про своє.
Ми були дуже раді нашій зустрічі, так як живемо всі в різних містах і бачитися у нас виходить не так часто, як хотілося б. Під час корпоративу ми дуже багато жартували, говорили і про роботу, і про особисте, і про плани на майбутнє, і про ідеї, як зробити компанію успішнішою. На наступний день ми всі разом пішли гуляти в парк Горького, каталися на атракціонах, канатній дорозі, побували в Саржиному Яру і відвели співробітників в кафе Локомотив, де смачні млинці і десерти не приносять офіціанти, а доставляють красиві моделі паровозів.
Словом, ми отримали масу позитивних емоцій. Після прогулянки ми проводили колег. Кого на поїзд, кого на автобус. Наш корпоратив закінчився, але попереду нашу команду чекають нові зустрічі, нові міста і інші цікаві конференції!