Для нашої команди подібного роду заходи є справжньою віддушиною! Навіть найзатятіші дистанційні співробітники рано чи пізно втомлюються від Скайпу, і будь-якій людині в такі моменти життєво необхідне живе спілкування.
Пандемія внесла свої корективи в життя кожного з нас. Уряди багатьох країн усіма силами намагаються вберегти своїх громадян від загрози вірусу, через що багато заходів або переносяться, або взагалі скасовуються. Ця ж доля могла спіткати і Dnipro Marketing Conference. Спочатку дата була призначена на 25 квітня 2020 року, на це маркетингове свято наша команда хотіла потрапити вже відразу після попередньої конференції, від якої ми залишилися в захваті.
І ось за місяць до призначеної дати, організатори написали про перенесення конференції на жовтень 2020 року з очевидних причин. А ми, в свою чергу, тримали руку на пульсі в очікуванні…
27-го серпня нас обрадували! Захід пройде 10 жовтня, в Музеї Української Живопису.
Всі були в передчутті, адже для кожного цей день був, як ковток свіжого повітря в смогу карантину. Звичайно, у багатьох були сумніви, а чи варто їхати в розпал пандемії, але люди, які відповідали за організацію, переконали нас, що всі запобіжні заходи будуть дотримані, і нам не збрехали. Кількість учасників було вирішено скоротити до 100. Вже на вході стояли люди з термометрами, які вимірювали температуру, обробляли руки антисептиками і видавали кожному нову маску, все було чітко і за інструкціями!
По ходу часу програма конференції змінювалася, так як рука карантину дісталася і сюди. Перший спікер, Андрій Длігач, виступав за допомогою програми Zoom, але це не завадило йому розповісти присутнім про стратегії і бізнес-моделі в цифровому світі. Андрій славиться своїм умінням передбачити зміни в умовах кризи.
Після футурологічної частини на сцену вийшов Тетервак Дмитро, темою його доповіді була “Систематизація бізнес-процесів”. Дмитро розповів, навіщо потрібна систематизація, і в який момент розвитку компанії варто до неї вдаватися. Також торкнулися основних принципів даного методу роботи в бізнесі, якими потрібно оволодіти будь-якому підприємцю, інакше його компанію чекає смерть.
Їдемо далі по хронології конференції. Перед учасниками конференції з’явився Комаренко Віктор з дуже пізнавальним спічем про те, як можна побачити свій продукт очима споживача. Як етикетка впливає на думку споживача? У чому кардинальна різниця між суб’єктивною і об’єктивною оцінкою? Як правильно оформляти комікси? Ця інформація є лише частиною прекрасної доповіді Віктора.
Валерій Красько, СЕО компанії Netpeak Russia, розповів гостям про формування нових напрямків в бізнесі і як їх тестувати. Існує три джерела нових ідей: свій досвід, чужий досвід і логічні роздуми. Кожна ідея повинна мати:
- чітку структуру
- чіткий дедлайн
- варіанти того, як вона буде реалізовуватися
Валерій також згадав, що кожна ідея повинна контролюватися керівниками. Саме це допомагає компанії створювати нові технології SEO-просування і залишатися лідерами у своїй ніші.
У кожному з нас живе дитина, дорослий і батько. Ці три позиції є основою трансактного аналізу, про який нам розповіла Стельмах Анна. Спікер спеціалізується на розробці комунікаційної стратегії. Ми розглянули кращі варіанти складання креативів, які допоможуть зробити будь-яку людину вашим клієнтом.
Курій Володимир повідав слухачам про те, якими шляхами можна привчити клієнта користуватися вашим продуктом. Крім цього Володимир пояснив всім, як можна підвищити конверсію сайту в 2-10 разів:
- На кожен крок воронки повинна бути налаштована мета в GA
- Налаштувати Calculated Metrics
- Створити Custom Report
- Знайти слабкі місця в воронці
За допомогою цих простих кроків компанії TripMyDream вдалося збільшити кількість брендового трафіку на 221% за рік!
Як створювати контент, який вигрібає весь трафік? Про це нам розповів організатор DMC 2020 Павлов Максим. Якісні ключі – один з головних стовпів успіху. Ключові слова потрібно вибирати з високим Volume, низьким KD, високим CPC і високим Volume Trend. Далі йде створення контенту, але ж його можна і не створювати… Його можна переводити з інших гео, використовувати транскрібацію відео, брати статті з вебархіва або невеликі частини неунікального тексту. Потрібно робити, як потрібно!
Після Максима перед нами виступила Катерина Миронюк. Вона поділилася з нами своїм особистим досвідом заснування SaaS-компанії. Всі етапи становлення компанії були дуже докладно пояснені, і Катерина не залишила осторонь своїх фейлів під час роботи над проектом.
Георгій Рисак назвав свою презентацію “PRO SEO. Говоримо тільки про це “. Що ж, він не обдурив. В ході свого виступу Георгій детально зупинився на роботі алгоритмів Google, розповів про спосіб ведення справ в лінкбілдінгу, про типові проблеми в SEO і чому SEO-шники крутіше інших.
Якщо вам або вашому бізнесу потрібні mob-push розсилки, то можете звертатися до Наталії Устименко. Головна фішка розсилок Наталії – це поведінкова основа.
Що потрібно робити:
- Знайомте клієнта з компанією
- Супроводжуйте
- Навчайте
- Розповідайте про цінності компанії
- Грайте з клієнтом
- Персоналізуйте
- Розділіть по геолокації
- Реагуйте швидко на дії клієнта
- Збирайте і використовуйте знання про клієнта
- Проявіть турботу
- Збирайте відгуки
- Вітайте зі святами
- Діліться новинами
- Пропонуйте програми лояльності
- Використовуйте різні канали
- Ідіть в ногу з часом
І буде вам і вашому клієнту щастя!
Після подорожі по світу розсилок, Артем Рудий вирішив занурити присутніх в світ SMM. Артем розібрав всі аспекти і тонкощі своєї роботи, розповів чому важливо і потрібно займатися просуванням в соціальних мережах і продемонстрував приклади обробки лідів.
Завершальним виступом була доповідь Владислава Богуцького. Він розповів про просування B2B заходів. Хочеться відзначити, що всі свої слова Владислав підтверджував реальними кейсами зі своєї роботи.
На завершення конференції був розіграш призів від організаторів і партнерів, наша команда також не залишилася без перемоги. Була, свого роду, лотерея, в якій кожен бажаючий міг витягнути щасливий номер і забрати свій приз.
Компанія EXPANS дякує Максима Павлова за такий високий рівень організації конференції, вже вкотре кожен з присутніх щиро радий, що зумів опинитися в такій потужній тусовці!