Етно-шоп займається продажем прикрас, посуду та сувенірів із срібла й дерева, інкрустованих коштовним камінням. У каталозі магазина величезний вибір товарів з різних категорій, це і дерев’яні набори для шахів, нард, шашличні набори, різні сувеніри, срібні прикраси. На сайті представлені товари від ювелірних заводів, а також вироби від відомих на весь світ кубачінских майстрів ручної роботи.
В першу чергу нам потрібно було провести технічну оптимізацію, вирішити існуючі проблеми і запобігти виникненню нових. Розібратися з тим, чому сайт регулярно стає недоступний, проконтролювати виправлення помилок.
Далі — опрацювати семантичне ядро, розробити структуру каталогу, оновити тексти в категоріях, усунути наслідки санкцій пошукової системи. Важливо було максимально прокачати контрольний профіль сайту — аналіз конкурентів показав, що це один із вагомих чинників ранжирування в цій ніші.
Спочатку ми провели комплексний аудит сайту та ніші. При технічному аудиті виявили велику кількість помилок — через величезний асортимент на сайті була велика кількість дубльованих сторінок, які конкурували один з одним. Ресурс команди Etno-shop був обмежений і ми взяли на себе питання виправлення тематичних помилок.
У процесі технічної оптимізації ми зіштовхнулися з труднощами — через те, що сайт 2 рази переїжджав на нові CMS, в коді залишилося багато помилок. Ми виправляли одну критичну помилку і відразу з’являлася нова. Щоб вчасно реагувати на такі проблеми, ми постійно моніторили технічний стан сайту і тримали зв’язок з програмістами. В результаті наполегливої роботи, за 2 місяці сайт був приведений до ладу. У нас перестали з’являтися сміттєві сторінки і магазин став працювати стабільно.
Паралельно з технічними завданнями ми працювали над внутрішньою оптимізацією сайту:
- Зібрали семантичне ядро для найбільш маржинальних категорій сайту.
- Продумали структуру каталогу.
- Розробили для кожної сторінки унікальні метадані.
- Створили нові посадкові сторінки.
- Написали для основних сторінок каталогу унікальні якісні тексти, старі переробили.
Далі ми почали активну роботу по посилальному просуванню сайту. Ми отримували посилання за допомогою крауд-маркетингу та гостьових постів.
Коли всі роботи з базовою оптимізацію було виконано, ми відкрили регінальний піддомен і зосередились на поліпшенні позицій за ключовими для замовника запитам. Завдяки великій кількості експериментів і детальному аналізу конкурентів, кожну важливу категорію нам вдалося вивести в ТОП-5 за цільовим регіону.
В результаті органічний трафік сайту з комерційних ключам збільшився в два рази.
Через технічні проблеми трафік сайту близько півроку стояв на місці. За цей час ми переробили каталог, наповнили сторінки текстами і пропрацювали питання зовнішньої оптимізації сайту. В результаті чого трафік показав позитивну динаміку з результатів пошуку. Подальше зростання забезпечувався точковим опрацюванням найпріоритетніших для замовника сторінок.
Владислав
Founder of EXPANS
«Складний проект. Але ми впоралися, дуже важко було через технічну частину, кожного дня перевіряли сайт, майже кожен день знаходили все нові і нові помилки, півроку працювали в режимі постійної пожежі, без результату. Команду це, звичайно, засмучувало. Велика подяка замовнику, який заглиблювався в усі процеси, його команда вкладалася на повну, всі наші рекомендації дуже оперативно впроваджували. Працювали як справжня команда, як ми і любимо»
Магазин народно-художніх промислів Etno-shop
Відповімо на будь-які ваші питання, а наш фахівець абсолютно безкоштовно проконсультує і навіть видасть конкретні рекомендації.