Компанія Екокожа здійснює роздрібний продаж автомобільних і меблевих тканин, шкіри, екокожі, а також виробляє власні захисні і очисні засоби для виробів зі шкіри та замші. Компанія була створена для реалізації товарів фірми Тканофф. Екокожа є однією з провідних компаній на російському ринку завдяки багаторічному досвіду, високотехнологічному виробництву і постачанню якісних матеріалів.
Незважаючи на налагодженість оптового бізнесу, сайт для роздрібних продажів був більше заготівкою, ніж готовим продуктом. Тому в листопаді 2017 року ми стали співпрацювати з Екокожа.
Тоді у сайту не було ніяких позицій і трафіку з пошукових систем, але за ним стояв великий організований бізнес. До нас з оптимізацією сайту ніхто не працював.
Для виправлення вже існуючих помилок необхідно було провести технічну оптимізацію, опрацювати структуру каталогу, а отже — зібрати семантику, і кластеризувати її, продумати розміщення на сайті. Потім наповнити контентом і текстами, а після приступити до зовнішньої оптимізації.
Сайт працював на безкоштовному движку — OpenCart. Після комплексного аудиту ми виявили багато технічних помилок, склали ТЗ та відправили його програмістам.
Після зайнялися семантиками — їх було зібрано 29, і вони містили більше 100 000 ключових слів. Оперативне розміщення залучило стрімке зростання в пошукових системах, і, отже, приріст трафіку, який досягли за рахунок отримання позицій по ключам з низькою конкуренцією. До того ж сайт став зручний і практичний для відвідувачів.
За результатами опрацювання семантик, замовник вирішив переїхати на більш зручний дизайн. Роботи проводилися на тестовому сайті, ми контролювали кожен етап і ретельно все перевірили перед переїздом. Завдяки чому не було навіть мінімальних просадок і втрат з боку трафіку.
Сайт став зручний для відвідувачів і трафік по сайту виріс на 327%. Екокожа в інтерв’ю відзначили, що під час локдауна бізнес залишився “на плаву” за рахунок SEO — не було можливості давати контекстну рекламу. Ми раді, що з нуля зробили такий трафік, який буквально може врятувати бізнес у важкий час.
У цій ніші досить багато конкурентів, які не стоять на одному місці, постійно покращували свої сайти. Тому нам весь час доводилося тримати руку на пульсі. Видача постійно змінювалася, і, щоб утримувати позиції в топ-10, ми повинні були максимально швидко реагувати на будь-які зміни. Тут було важливо не тільки вийти на перші позиції в результатах пошуку, а й утримувати їх.
Андрій
SEO-спеціаліст
«Сайт Екокожа був одним з наших перших проектів, з яким ми почали працювати у жовтні 2017 го року. Проект може бути хорошим прикладом того, як технічна оптимізація, ефективна кластеризація і грамотна робота з посилальної масою допомогли сайту вийти в топ по високочастотним запитам. За час співпраці ми зуміли збільшити трафік на сайт з 1300 унікальних відвідувачів до 8500. За відгуком самого клієнта, під час карантину SEO-канал допоміг компанії зберегти бізнес, оскільки забезпечував стабільний приплив клієнтів.»
Відповімо на будь-які ваші питання, а наш фахівець абсолютно безкоштовно проконсультує і навіть видасть конкретні рекомендації.