Bioeffect — магазин спортивного харчування, в їх асортименті продукція кращих виробників світу. Заявки обробляють менеджери, які самі ведуть здоровий спосіб життя та ідеально розбираються в товарах магазину. Ця компанія зацікавлена в тому, щоб підібрати ідеальне спортивне харчування для кожного клієнта.
Саме тому більшість покупців Bioeffect стають постійними.
Ми повинні були допомогти запустити бізнес в інтернеті з нуля. Особливість проекту в тому, що ніша спортивного харчування в Україні дуже високо конкурентному. ТОП-10 за більшістю запитів вже багато років стабільно займають компанії-мастадонти в сфері спортпіта, а серед менших компаній йде запекла боротьба за трафік по низько і середньочастотних запитах.
У цих умовах отримати результат в SEO дуже складно, тому нам було ще цікавіше працювати з таким проектом.
Щоб отримати результат, нам потрібно було розробити сайт, який в подальшому буде легко просувати в пошукових системах. Опрацювати дизайн і фірмовий стиль компанії, продумати інтерфейс і юзабіліті.
На етапі розробки закрити всі питання технічної оптимізації. Після релізу залучити трафік з органічної видачі Google за допомогою якісної внутрішньої і зовнішньої оптимізації.
Коли сайт був готовий, настав час взятися за SEO. Прорватися в ТОП з молодим сайтом в ніші спортпіта — складне, але реальне до виконання завдання. Головне — робити більше і краще, ніж конкуренти. Ми провели такі роботи:
- Проробили семантичне ядро. Упор робили на середньо і низькочастотні запити, в яких конкуренція не така жорстка.
- Створили зручну структуру, з безліччю вузьких категорій, які і стали посадочними сторінками під запити з нашої семантики.
- Наповнили сторінки якісними, продуманими, унікальними текстами, які допомагають користувачам у виборі продукції. Кожен текст був оптимізований під свою групу ключових слів, використовували LSI-фрази.
- Проробили контрольний профіль. Вели найсуворіший відбір доменів-донорів.
- Створили і наповнили контентом блог: для поліпшення поведінкових та комерційних чинників сайту + отримання органічних зовнішніх посилань.
Ми діяли в умовах дуже обмежених бюджетів. Ми не могли дозволити собі дорогого дизайнера або агресивне просування за посиланнями. Більшість технічних і організаційних питань ми вирішили самі, мотивуючись одним — зробити краще і якісніше, ніж у конкурентів.
В умовах жорсткої конкуренції та при відсутності оффлайн-точок продажів, за рік з точки “Є ідея і більше нічого” ми прийшли до зручного, красивого сайту, який ранжується в пошукових системах, продає і приносить клієнту прибуток.
Органічний трафік почав зростати буквально з моменту релізу сайту, завдяки наявності базової оптимізації сторінок. Відчутне зростання відвідувачів з пошуку з’явилося через пів-року просування, коли ми пропрацювали семантику, розподілили її по сайту, наповнили посадочні сторінки текстами і напрацювали невелику, але якісну кількість посилань.
Андрій
SEO-спеціаліст
«Проект став справжнім викликом для команди. Просувати нові сайти в конкурентних нішах, майже без інвестицій – одне з найскладніших завдань для сеошника. Але нам було цікаво добитися результату саме в цих умовах, тому всі викладалися на повну. Ми брали завдання, які ніколи до цього не робили. Наприклад, дизайном ми не займалися і підрядників в цьому напрямку не контролювали. Але від цього залежав результат, тому ми взяли питання на себе.»
Інтернет-магазин біодобавок та спортивного харчування Bioeffect
Відповімо на будь-які ваші питання, а наш фахівець абсолютно безкоштовно проконсультує і навіть видасть конкретні рекомендації.