Як просувати односторінковий сайт: 6 порад для ефективної оптимізації

Односторінники отримують трафік переважно завдяки рекламі, SEO просування для них – складне завдання. Але все ж таки заручитися підтримкою пошукових машин і підняти позиції у видачі можна. Розповідаємо, як це зробити, ділимося секретами пошукової оптимізації.

Односторінники створюють для сайтів-візиток та лендингів (landing page). Перші призначені для знайомства з компанією, другі – для створення конверсій. У цьому основна відмінність між лендингом і сайтом-візиткою, технічно вони досить схожі – їх однаково складно просувати в пошуковій системі. Насамперед через обмеженість контенту, адже різноманітність та обсяг текстового змісту – важливий чинник ранжирування. Але просуватися все ж таки можна, є 6 SEO прийомів, які допоможуть односторінковому сайту.

Технический аудит

З технічного погляду на сайті має бути все ідеально. Насамперед потрібно зробити таке:

  • коректно напишіть robots.txt;
  • перевірте, чи немає дублів за різними URL-адресами;
  • адаптуйте ресурс під мобільні пристрої;
  • налагодьте швидкість завантаження сайту (у ТОП видачі рідко
  • потрапляють сайти, що вантажаться довше 3-4 секунд).

Від того, як працює односторінок, залежить індексація, фактори поведінки та інші показники, що впливають на оптимізацію. Саме технічні помилки часто гальмують розкручування.

Також рекомендуємо використовувати в домені не назву компанії, а найменування продукту, що просувається. Так, доменна адреса «духи-киев.юа» надасть конкурентну перевагу перед доменом «aromatoff.ua».

№2 – використовуйте одну групу ключів

Велика помилка оптимізувати односторінник по ключах із різної семантичної групи. Особливість лендингу у цьому, що він створюється під одну категорію товарів чи послуг, які потрібно продати. Наприклад, інтернет-магазин косметики може презентувати новий ексклюзивний крем або сироватку для волосся. Неправильно на одній сторінці рекламувати декілька товарів.

Ключі беріть із низькою конкурентністю, т.к. з них більше шансів пробитися у видачу. Зазвичай це низькочастотні запити з “довгим хвостом”, наприклад, не просто “навчання шугарінгу”, а “навчання шугарінгу в Москві, мануальна техніка”. Конкурентність ключів перевіряйте у сервісі Мутаген, запити мають набирати максимум 5 балів.

Ключові фрази, вибрані для оптимізації, згрупуйте за змістом кластеризуйте. Це можна зробити вручну в Excel або Google документах, але легше скористатися спеціальними інструментами: «Угруповання слів для PPC», Rush Analytics або SEMparser. У сервісах буде швидше, хоч і ручне коригування все одно буде потрібно.

№3 – оптимізуйте сайт за розділами

В односторінках розділи знаходяться на одній сторінці, клацаючи на них, документ прокручується до рубрики. Уявіть, що розділи є сторінками сайту. Оформіть кожен у своєму стилі, дотримуючись при цьому єдиної концепції. На сайті-візитці важливо грамотно презентувати компанію, а в структурі лендінг-пейдж кожен елемент повинен працювати на цільову дію: покупку, дзвінок, реєстрацію тощо. Створіть привабливий для покупців оффер, а також блок із вигодами та перевагами.

Пошукові запити розподіліть за розділами за допомогою блокових тег <div> або <section>.

Оптимизируйте сайт по разделам

№4 – оптимізуйте ілюстрації

Не рекомендуємо використовувати багато зображень, краще залиште більше місця для тексту. Але кілька картинок для привернення уваги все ж таки потрібні. При цьому візуальний контент також необхідно оптимізувати. Ось як це зробити:

  1. Виберіть зображення, які відповідають тексту, який вони ілюструють. Важливо їхню якість, для логотипів та графіки рекомендуємо формати WebP, PNG, SVG, для фотографій – JPEG, WebP, PNG, анімованих картинок – GIF.
  2. Перейменуйте файл із ілюстрацією. Зазвичай його ім’я складається з безладного набору літер та цифр, їх потрібно замінити на відповідну картинку назву. Використовуйте латинські літери, а замість пробілу – нижнє підкреслення. Наприклад, графік, на якому показано, як зростуть продажі, можна назвати «grafik_rosta_prodaj».
  3. За допомогою атрибута alt створіть текстовий опис зображення за допомогою ключової фрази. Воно має бути точним та коротким, максимум 50-60 символів, його можна доповнити, використовуючи атрибут title. Такі описи непогано індексуються пошуковими системами.

Добре, якщо картинку ви створите самі, пошукові системи більше люблять унікальний контент. Перевірити оригінальність зображень можна у сервісі TinyEye.

№5 – працюйте над покращенням поведінкових факторів

Хороша активність на сайті – ще один спосіб сподобатися пошукачам: якщо ресурс затребуваний, значить, його треба частіше показувати у видачі. Тому важливо працювати над покращенням поведінкових факторів. Щоб збільшити час знаходження, глибину перегляду, додайте на сторінку елементи, які утримують увагу користувачів:

  • інтерактивні блоки;
  • цікаві відео та фото;
  • калькулятор розрахунку, наприклад, вартості послуг, платежів за кредитом чи інше;
  • онлайн-розіграш бонусів, знижок;
  • pdf- або doc-файли;
  • онлайн-консультант.

Можете вигадати щось інше, головне, затримати користувача на сайті хоча б якийсь час.

Улучшение поведенческих факторов

№6 – публікуйте посилання на сайт

Ранжування сайтів залежить від кількості зворотних посилань, а односторінка отримувати їх досить складно. Це пов’язано з обмеженістю контенту, який до того ж не оновлюється. Рішення – додати блок з відгуками: якщо користувачі залишатимуть коментарі про товар, це буде сигналом для пошукових систем про регулярне оновлення сайту.

Розміщуйте посилання на тематичних форумах, відгуках, сервісах питання-відповідь і т.д. Також для розшарування контенту зробіть кнопки соціальних мереж. Щоб по них кликали, придумайте, як стимулювати людей, використовуйте call-to-action (заклик до дії). Посилання із соцмереж хоч і не відслідковуються пошуковими системами, але все одно враховуються, вказуючи системі на актуальність ресурсу.

Просуванням односторінкового сайту варто зайнятися, якщо продукт, що просувається, розрахований на довгострокову перспективу. В іншому випадку краще зосередитися лише на рекламному трафіку. Результат SEO просування лендингу чи сайту-візитки сильно відстрочений у часі. Без контекстної чи таргетованої реклами у разі не обійтися, особливо у перших етапах.

Тепер ви знаєте як просувати односторінковий сайт. Сподіваємось, наші рекомендації будуть для вас корисними!

Владислав Скляр
Сооснователь агентства и технический директор EXPANS. Развивает и улучшает технологию, разрабатывает и корректирует стратегии, с помощью которых компания приводит клиентов к результату.

Ваш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Telegram

Viber

Messenger

Зв'яжіться з нами онлайн
Закрити