Super01 — унікальний магазин іграшок та аксесуарів. Компанія шукає незвичайні іграшки по всьому світу та продає їх в Росії. Схожий асортимент неможливо зустріти ні в одному вітчизняному магазині, тому Супер01 може задовольнити запити найвибагливішого покупця.
Замовник прийшов до нас з відносно новим сайтом. Органічного трафіку не було зовсім, бізнес жив виключно за рахунок контекстної реклами. Клієнт хотів освоїти інші канали трафіку, щоб покращити свій бізнес.
Головним завданням з оптимізації стала семантика та її розміщення на сайті. Це було потрібно для створення його структури й оптимізації сторінок. Також ми планували виправити технічні помилки
Спочатку ми провели аудит сайту: перевірили юзабіліті, посилання і входження ключових слів на посадкових сторінках. За всіма знайденими помилками ми склали ТЗ для програмістів та замовника.
Поки наші ТЗ з технічної оптимізації впроваджували на сайт, ми зібрали семантику, кластерізували її та почали створювати нові посадкові сторінки.
У нас були обмеження в роботі по частині SEO — компанія не планувала розширювати асортимент. На той момент поточний трафік клієнта влаштовував і наші шляхи розійшлися на якийсь час.
У серпні 2018 року компанія замовила у нас комплексний аудит сайту, конкурентів та стратегію розвитку з точки зору SEO.
Замовник відзначив, що ми не стояли на місці весь цей час і дуже виросли як професіонали, значно прокачали технологію та клієнтський сервіс.
Після розміщення семантик на сайті, він покращився, сторінки почали виходити в ТОП-10 по цільових запитах. Ми розміщували семантики в жовтні-листопаді, і, завдяки цим діям, вже в грудні замовник отримав величезну кількість замовлень із SEO. Сайт продовжує зростати і зараз, навіть після того, як ми перестали працювати над SEO.
Базова оптимізація сайту принесла значне зростання органічного трафіку. Кількість відвідувачів зросла зі 100 в тиждень до 16 233. Замовник залишився задоволеним виконаною роботою, обсяг трафіку його повністю влаштовував, а кількість замовлень збільшилася на 5 100%.
Владислав
Co-founder EXPANS
«Проект Super01 став першим в роботі Expans. Були складнощі через обмеження в асортименті товарів. Незважаючи на малий практичний досвід і труднощі, нам вдалося залучити трафік на сайт та забезпечити клієнту прибуток. Звичайно, тут не обійшлося без помилок, але ми не засмучувалися і рухалися тільки вперед.»
Відповімо на будь-які ваші питання, а наш фахівець абсолютно безкоштовно проконсультує і навіть видасть конкретні рекомендації.