Proball – магазин спорттоварів

imgonline-com-ua-Transparent-backgr-7wMQ9zh8x3cOihuU-min

Компанія почала роботу в 2006 році з продажу футбольних м’ячів. Proball поступово розширювали асортимент і впроваджували системи автоматизації, які допомагають швидко збирати замовлення.

Зараз компанія працює на роздрібні і оптові продажі, співпрацює з представництвами і дилерами світових брендів. Мета Proball – стати найбільшим онлайн рітейлером спорттоварів.

+103%

Трафіку

З органіки.

+42 672

Візитів

Травень 18 – вересень 19

ТОП-3

У пошуку

За частотними запитами.

16

Місяців

Термін робіт.

Історія пацієнта

Анамнез.

Коли ми починали працювати з Proball, магазин вже був в ТОП-Яндекса і Google за запитами. Замовник хотів збільшити органічний трафік і отримувати більше продажів із SEO.

Постановка цілей

Завдання

При первинному знайомстві з проектом ми побачили безліч недоробок з точки зору базової оптимізації. Нам потрібно було виправити всі існуючі помилки, привести сайт до ладу, оптимізувати сторінки під більшу кількість ключових слів і при цьому не втратити вже досягнутий результат.

До чого ми прийшли

Рішення.

Для початку ми зробили комплексний аудит сайту, де не знайшли глобальних помилок. Тоді ми приступили до семантики.

Провели великий аналіз конкурентів, виділили пріоритетні категорії для Proball. У підсумку зібрали 29 семантик з більш, ніж 100 000 ключових категорій.

Для збереження трафіку ми додали аналіз видимості, щоб контролювати успішність SEO-оптимізації.

Щодо технічної частини, то ми склали ТЗ на автогенерацію метаданих в картках товарів, за яким H1, Title і Description генерувалися автоматично і в них підтягувалися дані про параметри товарів.

Також було необхідно зовнішнє просування — графік приросту посилань пішов на спад. Тут почали з безкоштовних і безпечних способів, потім підключили платні методи.

Ще потрібно було збільшити охоплення за рахунок інформаційного трафіку. Так ми почали працювати над блогом -— щотижня писали і публікували більше 8 статей. Крім того аналізували конкурентів і намагалися розкрити тему краще і глибше, ніж це зробили інші. Через чотири місяці наші статті стали потрапляти в ТОП-10, сайт почав отримувати з них трафік.

Через деякий час ми призупинили роботу над блогом, так як трафік тільки збільшувався, але продажів замовнику приносив мало. Але, незважаючи на те, що ми вже досить давно не оновлювали статті, трафік на них продовжує зростати.

Цікавий факт

За 2 роки в лідери ринку

Ми доклали всіх зусиль щоб вивести сайт на верхній рядок пошуку і отримати максимальний трафік.

Результатом нашої співпраці став більш сучасний і зручний сайт, який займає позиції в ТОП-3 по самим частотним запитам ніші. В процесі ми виконали величезну роботу з технічної, зовнішньої і внутрішньої оптимізації сайту.

SEO

Трафік.

За результатами нашої роботи трафік сайту збільшився до 42 672 відвідувачів в тиждень – це на 103% більше первинних результатів. Кількість випадаючих з індексу сторінок з 4000-5000 в день скоротилося до 400-800 в день.

Коментарій SEO‑експерта

В. Семёнов-min

Володимир

SEO-спеціаліст

«Робота з Proball стала для нас цікавим досвідом, адже сайт вже займав лідируючі позиції в результатах пошуку. Тут дуже важливо було “не нашкодити” трафіку, а зафіксувати результат і поліпшити його. І у нас вийшло — не дивлячись на те, що робота з проектом закінчена, трафік продовжує зростати і приносити прибуток компанії.»

Візьмемо ТОП разом

Хочете так само?




    Давайте обговоримо

    Залишилися питання?

    Відповімо на будь-які ваші питання, а наш фахівець абсолютно безкоштовно проконсультує і навіть видасть конкретні рекомендації.

    Telegram

    Viber

    Messenger

    Зв'яжіться з нами онлайн
    Закрити