Eko-bike – магазин електротранспорту

ekobike-client

Eko-bike має багаторічний досвід поставок електротранспорту та аксесуарів для вело- і мото- подорожей з усього світу: США, Китай, Корея, Італія. Компанія — офіційний представник світових брендів в Росії, продукція підтверджена відповідними сертифікатами. Весь електротранспорт є екологічним товаром, який активно завойовує місце на Російському ринку.

+573%

Трафіку

З органіки.

+1776

Візитів

Серпень 17 – грудень 20.

ТОП-3

В пошуку

Найчастотніші запити.

28

Місяців

Термін робіт.

Історія пацієнта

Анамнез.

SEO до цього замовник не займався, але розумів, що для розширення бізнесу сайт повинен отримувати трафік з різних каналів. Контекстна реклама вже була налаштована, але розвивати бізнес тільки на платному трафіку — дорого і небезпечно. Тому він звернувся до нас в міжсезоння за якісною SEO оптимізацією.

Постановка цілей

Завдання

Ми починали з нуля і потрібно було провести масштабну роботу з опрацювання технічної оптимізації, розробити зручний каталог й вивести його сторінки в топ за рахунок оптимізації текстів і зовнішнього просування.

До чого ми прийшли

Рішення.

Для виявлення проблем сайту ми провели комплексний аудит, детально вивчили конкурентів, перевірили юзабіліті та кількість посилань.

Після надання докладного ТЗ для програмістів замовника з технічних помилок, ми почали формувати семантичне ядро, воно включало в себе більше 100 000 ключових слів по 21 категорії.

По частині сематікі ми зробили упор на цілеспрямовані сторінки, де мінімальна конкуренція. Як підсумок — було створено безліч сторінок під низько і середньочастотні групи запитів, зроблено зручну структуру каталогу, що в сукупності дало хороший результат.

Для зростання за високочастотним ключовими словами, ми провели детальний аналіз конкурентів і зрозуміли, що в цій ніші ефективно працюють тексти. Ми їх написали і побачили, що категорії під частотні запити стали займати більш високі позиції. По трафіку кількість візитів на сайт на початку сезону зросла в 4 рази відносно пікових місяців попереднього.

Літо 2018 року ми розпочали з зовнішнього просування — опрацьовували крауд-маркетинг і аутріч. Потім стали працювати над переїздом на іншу платформу. І, в середині березня 2019, переїхали на новий сайт без втрати трафіку, а категорії, що мають погану видимість, виросли після зміни дизайну.

Цікавий факт

За 2 роки в лідери ринку

Ми доклали всіх зусиль щоб вивести сайт на верхній рядок пошуку і отримати максимальний трафік.

Результатом нашої співпраці став більш сучасний і зручний сайт, який займає позиції в ТОП-3 по самим частотним запитам ніші. В процесі ми виконали величезну роботу з технічної, зовнішньої і внутрішньої оптимізації сайту.

SEO

Трафік.

Приплив органічної аудиторії був основним завданням, яке поставив нам замовник. У процесі нашої співпраці з Екобайком, сайт став більш зручний для відвідувачів, через що трафік виріс на 573%. Також Еko-bike займає позиції в ТОП-3 по самим частотним категоріям.

Eko-bike - график UA

Коментар SEO‑експерта

В. Семёнов-min

Володимир

SEO-спеціаліст

«Проект був цікавим, об’ємним, зі своїми проблемами і труднощами, з великою конкуренцією у своїй ніші. За час роботи з нами сайт обзавівся ретельно пропрацював семантичним ядром, тисячами нових посадкових сторінок і своїм блогом. Також він 2 рази оновлював свій дизайн і переїжджав на іншу CMS, яка дозволяла краще реалізувати весь потенціал проекту. Щороку кількість трафіку практично подвоювалася. Була проведена велика робота як з нашого боку, так і з боку клієнта»

Що про нас кажуть

Відгук клієнта.

ekobike-client

Магазин электротранспорту Eko-bike

За 2 роки співпраці вдалося домогтися збільшення кількості цільових відвідувачів на сайт в пік сезону з 22 366 до 65 186 відвідувачів в місяць. Трафік виріс в 2,91 рази.
Хочемо відзначити високу кваліфікацію технічних фахівців і менеджерів компанії Expans. Всі роботи по просуванню виконувалися якісно, в повному обсязі і точно в строк.
ІП «Ніколов І.А.» рекомендує Expans як надійного партнера і планує в майбутньому продовжувати співпрацювати з компанією по просуванню сайту в пошукових системах і налаштування контекстної реклами.

Іван Ніколов

Генеральний директор Eco-bike

Візьмемо ТОП разом

Хочете так само?




    Давайте обговоримо

    Залишилися питання?

    Відповімо на будь-які ваші питання, а наш фахівець абсолютно безкоштовно проконсультує і навіть видасть конкретні рекомендації.

    Telegram

    Viber

    Messenger

    Зв'яжіться з нами онлайн
    Закрити