Якщо виключити роботу в супермаркеті, копірайтером, роздачу флаєрів і інші студентські підробітки, то моя кар’єра в бізнесі почалася маркетологом в проектній компанії GENPRO.
Мене взяли студентом і дали можливість вчитися на реальних бюджетах, даних, клієнтах. Спочатку у мене виходило жахливо, але завдяки дикій залученості в роботу (6-7 днів в тиждень з переробками) мене залишили і дали можливість розвиватися.
Так як не вийшло домовитися з дизайнерами, я взяв дизайн в компанії повністю на себе, розібрався і створював корпоративні матеріали сам. Також я відповідав за канал email-розсилок, але він був не дуже ефективним в нашій сфері. Не знаючи цього на той момент, я виступив SCRUM-майстром і навчив кілька проектних підрозділів ефективно взаємодіяти між собою і клієнтами в канбан-дошці Trello.
За весь час роботи в GENPRO були досягнуті такі результати:
- 130% – середній показник виконання завдань по KPI (ключові показники ефективності).
- 1 200 000 ЗБП (знаків без пробілів) перевірено і змінено текстів для SEO-контенту.
- 300 000 ЗБП унікального контенту написано самостійно.
- 24% – середня відкриваємість листів по холодній базі.
- 51% – середня відкриваємість іміджевої розсилки.
- 52% – середня відкриваємість тригерних листів.
- Написані тексти і підібраний візуальний контент для основних розділів сайту (верхнє і нижнє меню сайту), в тому числі і контент з технічним змістом.
- Розроблено зміст, дизайн і форма 21 презентацій.
- Розроблено зміст, дизайн і форма КП на 18 сторінок.
- Написано 47 позитивних відгуків для клієнтів компанії.
- Монтаж відеороликів в Adobe Premiere Pro.
- Регулярне оформлення обкладинок спільнот в соціальних медіа.
- Створення, наповнення та доопрацювання сайтів – WordPress, Drupal.
- Впроваджено сервіс Trello для ефективного командної взаємодії між проектними підрозділами. Навчена команда з 60 осіб.
- Написано 2 регламенту і ряд інструкції (по використанню CRM-системи «Мегаплан» і таск-менеджера «Trello»).
Після 3-х років роботи компанія виросла зі стартапу з 5 осіб до 100. З маркетингом в компанії було все настільки добре, що в якийсь момент відділ маркетингу та продажів був розпущений, а компанія працювала виключно на сарафанне радіо і партнерство. Я залишався в компанії, будучи, щось між дизайнером і маркетологом.
Через півроку після ліквідації відділу маркетингу я пішов в EXPANS.
Виконую роль генерального директора або директора з розвитку. Досвід, отриманий в GENPRO, дозволив мені побудувати технологію роботи команди в Trello ефективно. Спільно з Миколою, Катериною, Владиславом ми повністю розробили технологію SEO-просування і результативної роботи команди в різних відділах.
На чашці, яку подарували мені дівчинки написано “Головний стандартизатор”, тому що я люблю системний підхід і те, щоб всі дії фіксувалися. А також я намагаюся позбавити усіх від зайвої бюрократії, скорочуючи подібні процеси до мінімуму.
Зараз я відповідаю за розвиток в компанії наступних напрямків:
- HR і рекрутинг (організовую заходи, онлайн-заходи, Skype-зустрічі, корпоративи, формую стратегію найму).
- Маркетинг (керую доопрацюванням сайту, розробкою корпоративних матеріалів, відділом маркетингу).
- PR (створюю матеріали і контролюю стратегію просування).
- Дизайн корпоративних матеріалів.
- Корпоративна культура (це не HR).
- Структуризація і фіксація знань і технологій.
- Помічник SEO-фахівця.
- SEO-спеціаліст.
- Керівник команди SEO DreamTeam.
- Аккаунт-менеджер.
- Технічний директор.
- Виконавчий директор.
«Ви можливо талановитіші за мене,
Ви можливо розумніші за мене,
Ви можливо сексуальніші за мене,
Ви можливо краще за мене по всім категоріям,
Але якщо ми виходимо на бігову доріжку разом, є два варіанти:
Ви здаєтеся першим або я помру. »
Вілл Сміт
Якою особистою якістю пишаєшся?
Емпатія. Я добре розумію людей і можу знаходити з ними спільну мову. Це дає великі переваги, як в менеджменті, так і в звичайному житті.
Що тебе надихає?
Подорожі. Від них просто захоплює дух.
А так же великі звершення людства, музика, фільми і навколишні люди.
Що змушує не зупинятися на досягнутому?
Чесно кажучи, не знаю. Чого б я не досяг, мені постійно мало. Хочеться ще і ще. І це не про матеріальні блага. Швидше хочеться привнести щось гарне в цей світ, а для цього потрібно стати для нього більш значущим і володіти великими ресурсами.
Твій головний пріоритет у житті?
Мети. Мета виправдовує засоби, але потрібно залишатися людиною з принципами.
Що ти привнесеш в цей світ?
Сподіваюся, що зміню сферу медицини. Зокрема мене хвилює, що часто життя дітей залежить від дорогих операцій. Ну звідки у середньостатистичної сім’ї з СНД 200-500 тисяч євро?
Життя дитини повинно бути дешевше.
Яку пораду даси минулому собі?
Працюй краще. Подорожуй. Люби себе, людей навколо, світ.
З якою твариною ти себе асоціюєш?
Лис. І не кіт, і не собака, але милий і розумний.
З ким із відомих людей (не обов'язково живих) ти б пішов на вечерю і чому?
Ілон Маск. Тому що ця людина глобально змінює світ на краще.
Я не знаю що у нього запитати, я не впевнений, що після вечері будеш заряджений на звершення. Просто я його поважаю і хотів би колись опинитися поруч з ним. Можна просто потиснути руки, вечеря не обов’язкова.
Чим займешся, якщо дізнаєшся, що завтра кінець світу?
Постараюся його запобігти.
Якщо армагеддон неминучий – зібрав би всіх рідних і близьких, і просто приємно провів би час.
Яку країну хочеш відвідати?
Космополіти не ділять світ на країни😅
ТОП-3 кращі книги
- Дитинство. “Стріжонок Скрип” В.П. Астаф’єв
- Отроцтво. “Трилогія Бартімеуса” Джонатан Страуд
- Юність. «Доставляючи щастя. Від нуля до мільярда »Тоні Шей
За рекомендаціями по бізнес-літературі можете звертатися до мене в соц. мережах.
Яка композиція зіграє на твоїх похоронах?
Щось з Nirvana. Come As You Are.
Які 3 речі візьмеш з собою на безлюдний острів?
- Супутникову рацію.
- Яхту.
- Запас їжі і алкоголю.