Зараз я аккаунт-менеджер компанії. Наш керівник Владислав каже, що я – обличчя компанії, яке безпосередньо спілкується з усіма клієнтами, доносить інформацію від команди до клієнта і навпаки.
Все почалося з того, що я шукала себе, я вчилася програмуванню і бути успішною людиною. Згодом прийшла до тієї думки, що програмування-це трохи нудно, хоча я була успішна в цьому напрямку. Потім побачила вакансію і домовилася про співбесіду. Потрапила в компанію EXPANS і пройшла стажування. У мене була прекрасна наставниця Наталя, яка мене всьому і навчила.
Я спілкуюся з клієнтами. Часті щотижневі комунікації. Я людина, яка може заспокоїти клієнта, яка може донести біль клієнта команді, знову таки в будь-яких видах. Тобто я проводжу комунікації, які бувають дуже довгими: бувають по півтора, деякі навіть по дві години, бувають швидкі, коли проекти не особливо великі.
Показую завдання, які виконані, показую результати і оформляю все красиво на дошці в сервісі Trello, відкриваючи всі файли для демонстрації. Клієнт задоволений – всі задоволені, клієнт не задоволений – усім-усім погано.
- Менеджер клієнтського щастя
Чому я обрала EXPANS? Не знаю, просто була вакансія. Я люблю компанію за чесність, за те, що тут є люди, тут немає ботів. Тут живі люди з живими емоціями, ми навіть можемо обговорювати щось особисте. У нас відкриті директора, вони відкриті до спілкування, кажуть всі проблеми, які є у компанії.
«Подаруй мені естетичну насолоду
і проси що хочеш (в межах пристойності, звичайно ж)»
Якою особистою якістю пишаєшся?
Я вмію себе мотивувати, навіть коли немає енергії, я можу зарядитися. У мене є завзятість.
Що тебе надихає?
В роботі аккаунт-менеджера мене надихає, коли клієнт йде на підрив, коли він готовий впроваджувати всі зміни. Коли клієнт готовий відразу щось міняти, немає плавної роботи. Коли ми з клієнтом обидва працюємо на результат, він це робить для своєї компанії, я – для кейсу, яким можна пишатися.
Що змушує не зупинятися на досягнутому?
Провали. Після помилок я говорю собі: “Буває, йди вчися, щоб наступного разу було краще”.
Твій головний пріоритет у житті?
В роботі – бути корисною. Не просто зручною людиною, а бути корисною.
В житті – бути затребуваним, улюбленим і успішним.
Що ти привнесеш в цей світ?
Не знаю, сподіваюся, користь, а там подивимося.
Яку пораду даси минулому собі?
Ворушися, Саша! І все буде добре. Не зупиняйся, займайся спортом, розвивайся, читай книги і обов’язково подорожуй.
З якою твариною ти себе асоціюєш?
Ні з яким. Немає такої тварини, з ким я можу себе асоціювати. Дорослі люди цього не роблять.
З ким із відомих людей (не обов'язково живих) ти б пішов на вечерю і чому?
Стів Джобс, тому що він був класний. Спочатку ще з дитинства, він був унікальним, йшов проти системи. Стів не подобався жодному вчителеві. Він був відкритий для всього нового. Джобс ніколи не зупинявся, а його промова в Стенфорді вище всяких похвал.
Якщо говорити про когось з реальних людей, то це керівник компанії GlobalLogic, мені подобається їхня політика, так як я проходила там стажування.
Чим займешся, якщо дізнаєшся, що завтра кінець світу?
Поїду з дитиною до Іспанії, дуже давно хотіла. Більше нічого не потрібно.
Яку країну хочеш відвідати?
Іспанія.
ТОП-3 кращі книги
Scrum. Революційний метод управління проектами
Взагалі люблю читати різні канали і статті.
Полюбляю читати медичні довідники, це відгукується моя дитяча мрія стати лікарем.
Яка композиція зіграє на твоїх похоронах?
The Beatles — “Eleanor Rigby”
Які 3 речі візьмеш з собою на безлюдний острів?
- Сірники
- Ніж
- Щось тепле