Навколопосилальний текст – що це таке

Просування будь-якого інтернет-магазину або інформаційного сайту ґрунтується на 2 основних факторах: внутрішня та зовнішня оптимізація. Внутрішня оптимізація – це робота з контентом на сторінці, мета тегами (title та description), навігаційне меню, вкладеність сторінок тощо. Зовнішня оптимізація – це згадки про компанію в Інтернеті та посилання з форумів, блогів та будь-яких інших сайтів (донорів).

При формуванні зовнішніх посилань важливо, щоб пошукова система та відвідувачі сайту розуміли, яка інформація перебуватиме на сторінці, на яку веде посилання. Посилання з донорів можуть бути анкорними та безанкорними.

Анкорні посилання в текстовій частині містять текст, який описує вміст сторінки, куди веде посилання. Як текст можуть використовуватися ключові слова, назви товару тощо.
Приклади анкорів:

  • SEO просування сайту
    <p><a href=”https://expans.ua/seo-prosuvannya/” target=”_blank” rel=”noopener”>SEO просування сайту</a></p>
  • Зовнішня та внутрішня оптимізація сайту
    <p>Зовнішня та внутрішня <a href=”https://expans.ua/seo-prosuvannya/” target=”_blank” >оптимізація сайту</a></p>

Безанкорні посилання в текстовій частині містять URL адресу сторінки, або слова які не відображають сенсу сторінки.
Приклади безанкорних посилань:

  • https://expans.ua
    <a href=”https://expans.ua”>https://expans.ua</a>
  • Дивитися тут
    <p>дивитися <a href=”https://expans.ua” target=”_blank”>тут</a></p>

У випадку з безанкорними посиланнями дуже важливим є так званий навколопосилальний або навколоанкорний текст. Колонний текст це текст який оточує посилання на сторінці.
У безанкорних посиланнях можна використовувати різні слова: тут, тут, докладніше і т.д. Анкор листи з подібними словами створюються розробки стратегії посилального просування. Докладніше про складання анкор аркушів можна прочитати в нашому блогу.

Чи обов’язково використовувати навколопосилальний текст

Однозначна відповідь – так. Навколо кожного посилання має бути релевантний текст. Безанкорні посилання без тематичного тексту дедалі гірше сприймаються пошуковими системами та відвідувачами.

Який має бути розмір навколопосилального тексту

Якщо сайт донор дозволяє розмістити великий, якісний контент, то чим більше буде посиланий текст тим краще. Можна розмістити близько 500 символів до та після посилання. Можна розмістити посилання внизу великого посту.
Але таких умов не завжди виходить дотримуватися. Наприклад, на форумах або інших майданчиках, як правило, розміщуються набагато менші за обсягом тексти. Мінімальний текст, який рекомендується розміщувати навколо посилання – це приблизно 200 символів до або після посилання.

Важливе уточнення! Крім навколопосилального тексту, дуже важливо, щоб посилання та текст перебували на сторінці з релевантною інформацією. Наприклад, якщо тема всієї сторінки – це автомобілі, а ви розмістите пост про живу, спійману на риболовлі рибу, то це буде неправильно. Якщо, все ж таки, вам необхідно зробити пост саме на цій сторінці, то як вихід із ситуації можна написати текст на стику двох тематик. Наприклад, про використання автомобільних холодильників та перевезення живої риби після риболовлі.

Вимоги до навколишнього тексту

При складанні тексту посилання, що обрамляє, потрібно дотримуватися деяких правил:

  • Текст має бути осмисленим та не містити граматичних помилок.
  • Текст не повинен повторюватись для різних посилань.
  • Не варто зловживати ключовими словами.
  • Текст має бути природним.

Приклади окосильного тексту

Наведемо кілька прикладів навколишнього тексту:

  • SEO просування сайтів, складання стратегії просування – https://ua.expans.ua
  • Проводимо повний цикл робіт з просування сайтів.

Навколишній текст повинен бути легко читати, всі слова повинні правильно схилятися. Не варто використовувати ключові слова у вигляді списку або неправильному відмінюванні.
Приклади неякісних навколишніх текстів:

  • Купити посуд СПб, купити набір посуду, купити посуд для приготування
  • Косметика, магазин косметики, косметика офіційний

Неприродні тексти, що важко читаються, прості списки з ключових слів будуть швидше негативно впливати на сайт, ніж допомагати в просуванні.

Розробка посилальної стратегії та правильне розміщення посилань на майданчиках донорах – це важлива та відповідальна робота. Якщо ви не впевнені у своїх силах, краще довірте цю роботу фахівцям.

Владислав Скляр
Сооснователь агентства и технический директор EXPANS. Развивает и улучшает технологию, разрабатывает и корректирует стратегии, с помощью которых компания приводит клиентов к результату.

Ваш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Telegram

Viber

Messenger

Зв'яжіться з нами онлайн
Закрити