Google Мій Бізнес – що це і навіщо потрібно

Невеликому сайту часом потрапити до ТОП пошукової видачі неймовірно важко. Використовуючи сервіс Google Мій Бізнес можна безкоштовно створити профіль своєї компанії, пропонувати/рекламувати товари або послуги, допомагати споживачеві швидко знайти потрібну інформацію. А саме:

  • Бізнес-адреси, схеми проїзду;
  • Графік роботи, контактні дані;
  • Як виглядає заклад зовні усередині (фото);
  • Додаткові послуги (наприклад, наявність WiFi для готелів);
  • Відгуки клієнтів

Сторінка, оформлена на даному сервісі, – це відмінний інструмент для розміщення, управління інформацією, аналізу взаємодії з користувачами, покращення роботи підприємства та оптимізації своєї присутності в мережі.

Google Мой Бизнес

Однак Мій бізнес це не чарівна паличка, використовуючи яку, можна легко та швидко вивести ресурс у ТОП пошукових систем. Насамперед потрібно правильно налаштувати та оптимізувати сторінку, а для цього врахувати деякі нюанси. Якщо у вас немає досвіду подібних робіт, краще довірити її фахівцям.

Бізнес-аккаунт у Google варто завести всім підприємствам, які мають офіси або офлайн точки продажу/надання послуг, у т.ч. тим, що працюють на виїзді.

Пример информации о компании в выдаче из Google Мой Бизнес

Блок із заповненою інформацією про компанію GMB ранжується у пошуковій системі вище, ніж результати органічного пошуку. Це дає відчутну перевагу для управління бізнесом, такого як:

  • Станції технічного обслуговування, шиномонтаж, салон продажу автомобілів;
  • Кінотеатри та боулінг, розважальні центри;
  • Готелі, готелі та хостели;
  • Ресторани, кафе та заклади громадського харчування;
  • Адвокати, нотаріуси, консультаційні центри;
  • Спортивні та фітнес центри;
  • Локальні аптеки. Можна зареєструвати окремі філії у великій мережі (матимуть невеликі нюанси в оформленні).

Правильно заповнений профіль допоможе потенційним клієнтам у пошуку вашої фірми, а значить, приверне безкоштовний трафік на сайт, покращить його позиції у видачі. Через обліковий запис ви зможете розмістити інформацію відразу в декількох розділах: Google+, Пошуку, Google Maps та керувати нею з одного Особистого кабінету Google Мій Бізнес.

Поради щодо заповнення профілю GMB

При заповненні профілю необхідно враховувати кілька моментів:

  • Семантика. Зберіть найважливіші запити для вашої компанії. При оформленні профілю по можливості використовуйте ці ключі, але намагайтеся уникнути переспаму.
  • Рекомендуємо заповнювати всі доступні поля в категорії «Довідки». Чим більше люди знають про компанію, тим більше їй довіряють. Якщо ваші клієнти будуть отримувати всю потрібну їм інформацію, це добре впливатиме на ранжування картки GMB.
  • Правильно вибирайте основну та додаткову категорію. Категорія передаватиме інформацію системі про те, до якої сфери діяльності належить саме ваша фірма. Крім того, зазначена категорія дозволить знаходити відвідувачам вашу фірму за пов’язаними запитами.
    При правильному виборі категорії можуть з’явитися додаткові поля, недоступні іншим категоріям. Наприклад, для готелів з’являється окреме поле, що дозволяє вказати рейтинг від 1 до 5 зірок. Ресторани можуть розмістити посилання на меню або сторінку бронювання столика.
  • Обов’язково вказуйте регіон обслуговування та графік роботи. Використовуючи перемикачі, можна вибрати графік роботи на вихідних, а за допомогою другого інтервалу можна вказати перерву на обід.
  • Атрибути. Використовуючи доступні атрибути, можна вказати додаткові дані про компанію. Набір атрибутів визначається залежно від вибраної категорії.
  • Короткий опис та дата відкриття дає можливість додати особисту інформацію, яка відрізняє вас від конкурентів та допоможе користувачеві зробити вибір на вашу користь.
  • Фотографії. Не завантажуйте непотрібні, сильно оброблені та повторювані фотографії. Вони мають бути реальними, якісними, повною мірою передавати як виглядає заклад зовні та всередині. Хорошим бонусом в оформленні сторінки буде розміщення відеоролика, що показує роботу вашого підприємства.
  • Відгуки клієнтів. В обов’язковому порядку реагуйте на відгуки як позитивні, так і негативні. Взаємодія з клієнтами – запорука успішного розвитку бізнесу. Як керувати негативними відгуками, підвищити репутацію фірми в мережі ми розберемо в окремій статті.

Реєстрація в мережі відбувається після того, як ви отримаєте підтвердження від Google Мій Бізнес про існування компанії. Потім треба вказати адресу підприємства — на нього прийде лист із кодом. Зазвичай це відбувається протягом 10-14 днів. Введіть отриманий код у відповідне поле облікового запису та починайте роботу. Іноді роботи надають можливість отримати від Google Мій Бізнес підтвердження телефоном або електронною поштою. Але це скоріше виняток із правил.

Є ще один аспект. Іноді, додаючи компанію, можна побачити, що її вже заведено. У такому випадку необхідно зв’язатися зі службою підтримки сервісу Google Мій Бізнес за телефоном та підтвердити свої права.

І ще кілька невеликих бонусів. Всім, хто зареєструє компанію в довіднику Мій бізнес надається можливість зробити посилання на свій сайт. А тим, у кого його немає, надається онлайн конструктор для створення сайту-візитки. Безкоштовний онлайн конструктор моментально згенерує односторінник на основі даних, введених у поля облікового запису. Серйозно змінити згенерований сайт не вийде, але ви матимете можливість вибрати одну з готових тем оформлення, змінити текстові елементи, поведінку кнопки під заголовком.

Пример сайта, созданного в Google Мой Бизнес

І ще кілька невеликих бонусів. Всім, хто зареєструє свою компанію в довіднику Мій бізнес надається можливість зробити посилання на свій сайт. А тим, хто ще не має сайту Google надає онлайн конструктор для створення невеликого сайту візитки. Безкоштовний онлайн конструктор моментально згенерує односторінковий сайт на основі даних, введених у поля Мій бізнес. Сильно змінити згенерований сайт не вийде, але ви матимете можливість вибрати одну з готових тем оформлення, змінити текстові елементи і змінити поведінку кнопки під заголовком сайту.

Постійно оновлюйте інформацію на своїй сторінці, доповнюйте її новими фотографіями, описами, відповідайте користувачам на запитання або оформлюйте FAQ та отримуйте трафік з пошукової системи. Безкоштовно!

Владислав Скляр
Сооснователь агентства и технический директор EXPANS. Развивает и улучшает технологию, разрабатывает и корректирует стратегии, с помощью которых компания приводит клиентов к результату.

Ваш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Telegram

Viber

Messenger

Зв'яжіться з нами онлайн
Закрити