Незважаючи на те, що в просуванні сайту робота над контентом відіграє визначальну роль, а так званий принцип EAT (експертність – авторитетність – репутація) виходить на перший план, посилальне просування, як і раніше, важливе. Насамперед це стосується Google та якісних посилань.
Про останні ми сьогодні й поговоримо. А саме розповімо про 4 нетривіальні способи отримати зовнішні посилання на свій сайт.
На великих ресурсах, кількість сторінок на яких вимірюється десятками тисяч, 404 помилки є проблемою. Все тому, що вебмайстру не завжди вдається вчасно відстежити та замінити їх. Як наслідок, на багато недоступних сторінок будуть посилатися інші ресурси, а пошукові системи взагалі можуть вважати сайт неякісним.
У цьому випадку можна взяти частину роботи вебмайстра на себе, знайти непрацюючі посилання та запропонувати замінити їх своїми матеріалами на тему. Для перевірки можна скористатися або інструментом Ahrefs, або стандартним парсером сайту.
Цей спосіб отримати зовнішні посилання на сайт перегукується з попереднім і аутрич. Наше завдання знайти видання, які збирають тематичні добірки матеріалів з інших джерел. Це можуть бути щоденні, щотижневі або щомісячні пости у блогах з посиланнями на найкращий контент на тему. Наприклад, “10 лайфхаків від експертів про просування”, “Кращі матеріали з оптимізації сайту за рік” та інші.
Потрапляючи в таку вибірку, ви отримуєте якісне посилання. Бонус цього методу в тому, що користувачі охоче діляться такими оглядами в соцмережах, будь то автори інших статей зі списку чи читачі.
Багато закордонних компаній, що надають товари або послуги для бізнесу, із задоволенням розміщують відгуки користувачів своїх продуктів, вказуючи при цьому назву компанії або її сайт. Нам залишається лише скористатися цією особливістю. Для цього пишемо гарний відгук про роботу з сервісом чи інструментом та просимо колег розмістити його у себе на сайті. Вуаль! Отримуємо природне посилання на свій сайт із авторитетного джерела.
Часто згадки про бренд можна знайти у профільному ЗМІ або якомусь корпоративному блозі. І все добре, якщо ця згадка супроводжується клікабельним dofollow посиланням. Але здебільшого автори статей не морочаться і залишають лише текстове згадування ресурсу. Як вчинити у цьому випадку? Звичайно, знайти такі згадки і попросити вебмайстрів замінити їх на посилання.
Знайти текстові згадки про ресурс можна за допомогою базового оператора Google. Для цього поміщаємо ім’я бренду в лапки (для точної відповідності ключовій фразі), а дефісом прибираємо згадки на бренд зі свого сайту та соціальних мереж.
Виявивши таку згадку, необхідно написати вебмайстру майданчика та попросити його замінити текст у матеріалі на коректне посилання.